Λογικό όμως μετά τις «πτήσεις» του ριάλιτι στους πίνακες τηλεθέασης και οι άλλοι τηλεοπτικοί σταθμοί να αναζητούν παρόμοιους τρόπους για να ανακόψουν την πορεία του, καθώς όσο περνά ο καιρός τόσο μετρούν απώλειες. Απώλειες στο «ταμείο» της τηλεθέασης, αλλά και σε αυτό των εσόδων, καθώς όσο και να μην το παραδέχονται όσοι είναι στα «κάτω» τους, αυτά τα δύο «ταμεία» επηρεάζουν το ένα το άλλο…!
Και το «ραβασάκι» της Nielsen για τον προηγούμενο μήνα, τον Μάιο, είναι πολύ… αποκαρδιωτικό για τους περισσότερους τηλεοπτικούς σταθμούς που έχουν σημειώσει πτωτική πορεία στους πίνακες τηλεθέασης. Ο ΣΚΑΪ, για να το πω… κομψά, «τα πήρε όλα» συνεχίζοντας την ανοδική πορεία του και κάνοντας τους άλλους τηλεοπτικούς σταθμούς λόγω του «Survivor», να χάσουν ακόμα περισσότερους τηλεθεατές.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Όπως μπορείτε να δείτε στον παρακάτω πίνακα το κανάλι του Φαλήρου χάρη στο ριάλιτι συνεχίζει να είναι στην κορυφή της κατάταξης, τόσο στο γενικό σύνολο όσο και στο «δυναμικό κοινό» σημειώνοντας αύξηση των ποσοστών του σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, τον Απρίλιο (του οποίου οι μέσοι όροι αναφέρονται εντός παρένθεσης), ενώ οι περισσότεροι από τους άλλους τηλεοπτικούς σταθμούς συνεχίζουν να μετρούν απώλειες.
ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ | ||
Τηλεοπτικός σταθμός | Μέσος όρος (%) Γενικό σύνολο Μαΐου (Απριλίου) | Μέσος όρος (%) Δυναμικό κοινό Μαΐου (Απριλίου) |
ΣΚΑΪ | 21,4 (18,8) | 24,6 (21,4) |
ANTENNA | 14,6 (15,7) | 10,8 (12,4) |
ALPHA | 12,3 (12,8) | 11,6 (12,8) |
STAR | 9,2 (9,5) | 9,3 (9,6) |
MEGA | 7,5 (7,3) | 9,6 (9,7) |
EPSILON | 6,8 (7,2) | 4,1 (4,1) |
EPT 1 | 5,4 (4,9) | 3,3 (2,6) |
EPT 2 | 2,9 (3,2) | 2,1 (2,1) |
Αν λάβουμε λοιπόν υπόψη μας ότι αυτή την περίοδο «κλείνονται» τα διαφημιστικά πακέτα της επόμενης περιόδου είναι λογικό που οι περισσότεροι από τους τηλεοπτικούς σταθμούς βρίσκονται σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, εκπέμποντας SOS και ελπίζοντας να βρουν «όπλα» για να «επιτεθούν» στο ριάλιτι του ΣΚΑΪ που έχει ανεβάσει το σταθμό του Φαλήρου στην κορυφή αποσπώντας έτσι μεγαλύτερο κομμάτι της διαφημιστικής πίτας…!