Παρά το γεγονός ότι το σώμα του άτυχου τραγουδιστή βρέθηκε ουσιαστικά στην πλευρά του συνοδηγού ήταν εκείνος που σύμφωνα με τον πραγματογνώμονα οδηγούσε το αυτοκίνητο.
Η διάταξη του εισαγγελέα που έστειλε την υπόθεση στο αρχείο είναι αποκαλυπτική. Ο Παντελής Παντελίδης όπως όλα τα στοιχεία δείχνουν ήταν εκείνος που κρατούσε το τιμόνι στη μοιραία για τον ίδιο στροφή.
Οι μαρτυρίες
Σύμφωνα με την εφημερίδα “Το Έθνος” υπάρχουν καταθέσεις που μαρτυρούν ότι ήταν οδηγός ο τραγουδιστής:
-Οι αστυνομικοί Θ. και Κ. μετέβησαν στο τόπο του επίμαχου τροχαίου και διαπίστωσαν μεταξύ άλλων πως σύμφωνα με δήλωση της επιβάτιδος Μυρσίνης Αρναούτη οδηγός ήταν ο Παντελεήμων Παντελίδης.
-Ο Γ. διασώστης του ΕΚΑΒ ο οποίος μετέβη στον τόπο του ατυχήματος αναφέρει πως και οι δύο κοπέλες έλεγαν ότι οδηγός ήταν ο Παντελής Παντελίδης και ρωτούσαν αν ήταν καλά στην υγεία του.
-Δύο μάρτυρες που βρέθηκαν μαζί με τους τρεις επιβάτες τη μοιραία νύχτα ανέφεραν πως ρώτησαν τη Φρόσω Κυριάκου αν μπορεί να οδηγήσει εκείνη το αυτοκίνητο, η τελευταία έγνεψε καταφατικά το κεφάλι της πλην όμως αμφότεροι δήλωσαν πως δεν είδαν πως μπήκαν στο αυτοκίνητο.
Αυτή η τελευταία κατάθεση αφήνει κάποιες υπόνοιες ότι ίσως η Φρόσω Κυριάκου κάθισε τελικά στο τιμόνι, ωστόσο υπάρχει η έρευνα της ΕΛ.ΑΣ. στα στοιχεία DNA στο τιμόνι όπου “από την ανάλυση των δειγμάτων προέκυψε ότι κοινός κύριος γενετικός τύπος ο οποίος ταυτίζεται με τον γενετικό τύπο του θανόντος Παντελή Παντελίδη”.
Το πόρισμα
“Κλειδί” φαίνεται πως είναι και το πόρισμα του διορισμένου από τον πταισματοδίκη πραγματογνώμονα για το πως βρέθηκε το σώμα του άτυχου τραγουδιστή στη θέση του συνοδηγού και με την πλάτη στην πόρτα του αυτοκινήτου.
“Όλοι οι επιβαίνοντες σε ένα αυτοκίνητο το οποίο συγκρούεται με αυτόν τον τρόπο, εφόσον δεν είναι δεμένοι με ζώνες ασφαλείας θα πεταχτούν στη δεξιά μεριά του οχήματος, όπως και συνέβη. Ο θανών όταν τον χτυπά η σιδερένια δοκός έχει την πλάτη του στην πόρτα της δεξιάς πλευράς του οχήματος και μάλιστα παράλληλα με αυτή. Η στάση αυτή δεν θα ήταν δυνατή εάν καθόταν στη θέση του συνοδηγού, διότι δεν υπάρχει τρόπος σε ένα αυτοκίνητο που δεν περιστραφεί γύρο από τον κάθετο άξονά του, όπως στο δυστύχημα αυτό, ο δεξιά καθήμενος να στρίψει και να βρεθεί με την πλάτη στη δεξιά πόρτα” αναφέρεται χαρακτηριστικά στο πόρισμα.