Την γνωρίσαμε ως μία ήσυχη παρουσία, αγαπημένη των έφηβων κοριτσιών, και τώρα η Taylor Swift (Τέιλορ Σουίφτ) φαίνεται ότι αρχίζει και ωριμάζει όχι μόνο καλλιτεχνικά… Το νέο διαφορετικό χιτ της, “Look What You Made Me Do”, προβλήθηκε για πρώτη φορά στη τελετή απονομής των βραβείων MTV Video Music Awards.
Το νέο κλιπ ήρθε μετά από προώθηση λίγων δευτερολέπτων βίντεο που έδειχνε ένα φίδι και είχε ανεβάσει η ίδια η Τέιλορ Σουίφτ στον λογαριασμό της. Φαίνεται ότι η ποπ σταρ αρχίζει και ωριμάζει και αυτοσαρκάζεται, αφού όλοι την αποκαλούν φίδι. Γιατί; Λόγω της κόντρας της με το μισό Χόλιγουντ!
Η Taylor Swift (Τέιλορ Σουίφτ) που όλοι αγάπησαν και λιγότερο αγαπούν σήμερα, έχει έρθει σε κόντρα με την Κιμ Καρντάσιαν, τον Κάνιε Γουέστ, την Κέιτι Πέρι αλλά και τον πρώην σύντροφό της Κάλβιν Χάρις. Από τότε, emojis με φίδι κατακλύζουν τον λογαριασμό της, από πρώην φανς της.
https://www.instagram.com/p/BYI48JxniO3/?taken-by=taylorswift
Έτσι, για να προμοτάρει και η ίδια τον εαυτό της δεν είχε τίποτα καλύτερο να κάνει, από το να ανεβάσει φίδια στο Instagram της. Με αυτόν τον τρόπο, διαφήμισε το νέο της βίντεο κλιπ Look What You Made Me Do, που από ό,τι φαίνεται, η Τέιλορ Σούιφτ ξεπέρασε κάθε όριο αλλά και ρεκόρ.
Στο νέο της τραγούδι, εμφανίζεται σε λουξ δωμάτια, με σνομπ ύφος να τρώει αστακούς και να κάνει μπάνιο σε διαμάντια. Φυσικά, δεν έλειπαν και οι αναφορές σε φίδια, με τα κοσμήματά της στα αντίστοιχα σχέδια. Μάλιστα, αξίζει να αναφερθεί και η στιγμή που η ίδια απαντά το τηλέφωνο και λέει: “Δεν μπορώ να σας δώσω την Τέιλορ Σουίφτ! Γιατί; Γιατί πέθανε!”.
Είτε σου αρέσει είτε όχι, η Τέιλορ Σούιφτ (Taylor Swift) με το νέο της τραγούδι, έσπασε όλα τα ρεκόρ και είναι πλέον το πιο επιτυχημένο τραγούδι, τόσο στο Youtube όσο και στο Spotify. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Associated Press, τo “Look What You Made Me Do”, παίχτηκε πάνω από οκτώ εκατομμύρια φορές στο Spotify ενώ ξεπέρασε τις 19 εκατομμύρια προβολές στο Youtube σε χρόνο ρεκόρ από το “ανέβασμά” του.
Και σαν να μην έφταναν αυτά, το “Look What You Made Me Do” της Taylor Swift (Τέιλορ Σουίφτ) πούλησε πάνω από 500.000 αντίτυπα μέσα στην πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του. Αν νομίζετε ότι αυτό δεν είναι σπουδαίο επίτευγμα, κάνετε λάθος, αφού αποτελεί την πιο μεγάλη επιτυχία νέου τραγουδιού από το 2015, όταν είχε κυκλοφορήσει η Adele το “Hello”.
Δείτε το videoclip του Look What You Made Me Do: