Τετάρτη, 27 Νοε.
13oC Αθήνα

Τι έγινε πίσω από την κλειστή πόρτα του πιλοτηρίου του μοιραίου Airbus Α320; Γιατί ο συγκυβερνήτης δεν άνοιγε στον πιλότο; Όλα τα νεα σενάρια!

Τι έγινε πίσω από την κλειστή πόρτα του πιλοτηρίου του μοιραίου Airbus Α320; Γιατί ο συγκυβερνήτης δεν άνοιγε στον πιλότο; Όλα τα νεα σενάρια!

– Τι δηλώνουν ειδικοί μετά την αποκάλυψη των New York Times στο Νίκο Ευαγγελάτο και στα Παραπολιτικά 90,1
– Είχε κλειδωθεί ο ένας πιλότος έξω από το πιλοτήριο! – Προσπάθησε να αυτοκτονήσει όποιος είχε μείνει μέσα;
– Τα σενάρια περι αυτοκτονίας ενισχύονται και από Γάλλους ειδικούς
– Ο συγκυβερνήτης είχε προσληφθεί το 2013 και είχε 630 ώρες πτήσης!
– NYT: Ακούγεται ο ένας πιλότος να προσπαθεί να σπάσει την πόρτα του πιλοτηρίου
– Οι πληροφορίες έρχονται από ερευνητές που άκουσαν τους διαλόγους από το μαύρο κουτί
– Αρχικά ακούγονται κανονικές ήρεμες συνομιλίες και ύστερα κάποιος προσπαθεί να σπάσει την πόρτα
– Ανατρέπει τα πάντα στην πτώση του αεροπλάνου η εξέλιξη αυτή εάν αποδειχθεί
– Στον τόπο της τραγωδίας σήμερα συγγενείς των θυμάτων
ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Υπήρχε πρόθεση τελικά εκ μέρους του συγκυβερνήτη της μοιραίας πτήσης της Germanwings ή έγινε κάτι άλλο στο πιλοτήριο; Είχε κλειδώσει επι τούτου την πόρτα του πιλοτηρίου ο πιλότος που ήταν μέσα για να αποτρέψει τον συνάδελφό του να μπει; Προσπάθησε να αυτοκτονήσει;
Όλα τα ενδεχόμενα είναι πλέον ανοικτά για το τι συνέβη στην μοιραία πτήση με τους 150 νεκρούς μετά την αποκάλυψη των New York Times ότι ο πιλότος δεν μπορούσε να μπει στο πιλοτήριο!

Η πληροφορία ότι ο κυβερνήτης δεν μπόρεσε να μπει στο πιλοτήριο δεν με πείθει, είπε στα Παραπολιτικά 90,1 και τον Νίκο Ευαγγελάτο, ο τέως πρόεδρος της επιτροπής διερεύνησης αεροπορικών δυστυχημάτων, Ακριβός Τσολάκης. Σε ότι αφορά τις πληροφορίες ότι έσπασε το τζάμι στο πιλοτήριο είπε πως ραγίζει αλλά είναι δύσκολο να σπάσει.

Επίσης, ο διερευνητής αεροπορικών ατυχημάτων, Φαίδων Καραϊωσηφίδης μιλώντας στο Νίκο Ευαγγελάτο είπε ότι από την 11η Σεπτεμβρίου έχουν αλλάξει πολλά στο επίπεδο της ασφάλειας στα αεροπλάνα και ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί το σύστημα ασφάλειας του πιλοτηρίου είναι σε πολλά σημεία απόρρητος. Ωστόσο, πρόσθεσε ότι είναι πιθανόν να άλλαξε τον κωδικό από μέσα ο συγκυβερνήτης και έτσι να μην μπορούσε να μπει ο συνάδελφός του. Μπορεί ακόμα και να προσπάθησε να αυτοκτονήσει.

Αυτό το τελευταίο φαίνεται να πιστεύουν και Γάλλοι ειδικοί, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Οι Γάλλοι ειδικοί αναφέρουν ότι μόνο δύο λόγοι μπορούν να συντρέχουν με δεδομένο ότι ο συγκυβερνήτης έμεινε μόνος του στο πιλοτήριο: ή ήθελε να αυτοκτονήσει ή αρρώστησε ξαφνικά. Προσθέτουν μάλιστα ότι το ενδεχόμενο ασθένειας είναι σχεδόν απίθανο γιατί για ποιό λόγο να ήταν αμπαρωμένη η πόρτα;

Οπως αναφέρει το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων οι ήχοι μέσα στο πιλοτήριο που καταγράφηκαν στο μαύρο κουτί είναι καθαροί: «Στην αρχή της πτήσης ακούς το πλήρωμα να μιλάει φυσιολογικά. Μετά ακούς το ένα κάθισμα να πηγαίνει προς τα πίσω, την πόρτα να ανοίγει και μετά να κλείνει. Μετά δεν ξανακούγονται ομιλίες μέχρι να γίνει η συντριβή».

Λίγες ώρες πτήσης είχε ο συγκυβερνήτης

Η αεροπορική εταιρεία Lufthansa ανακοίνωσε ότι ο συγκυβερνήτης του A320 είχε προσληφθεί τον Σεπτέμβριο 2013 από την Germanwings και ότι είχε στο ενεργητικό του 630 ώρες πτήσης.
Η Lufthansa, θυγατρική της οποίας είναι η χαμηλού κόστους Germanwings, δεν επιβεβαίωσε τις πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες ο ένας από τους δύο πιλότους βρέθηκε μόνος του στη διακυβέρνηση του αεροσκάφους, την ώρα που ο δεύτερος πιλότος έμεινε αποκλεισμένος έξω από το κόκπιτ.
Από την πλευρά της η Germanwings ανακοίνωσε: “Θα κάνουμε τα πάντα για να αποκτήσουμε περισσότερες πληροφορίες και δεν θα συμμετάσχουμε σε εικοτολίες. Η έρευνα για τα αίτια του δυστυχήματος ανήκει στις αρμόδιες αρχές”.
Ο κυβερνήτης του αεροσκάφους που συνετρίβη στις γαλλικές Αλπεις είχε περισσότερα από 10 έτη εμπειρίας και περισσότερες από 6.000 ώρες πτήσης σε αεροσκάφη Airbus στο ενεργητικό του, είχε ανακοινώσει από την Τρίτη η Germanwings.

Στις 13.00 θα δώσει συνέντευξη Τύπου ο εισαγγελέας Μασσαλίας.

Η αποκάλυψη των New York Times που αλλάζει τα δεδομένα

Τραγική ανατροπή στα έως τώρα δεδομένα στην πτώση του αεροπλάνου της Germanwings με τους 150 επιβάτες στις γαλλικές Άλπεις φέρνει η αποκάλυψη των New York Times που επικαλούνται έναν από τους ερευνητές που παίρνουν μέρος στις έρευνες για τη μοιραία πτήση.


Σύμφωνα με άνθρωπο αυτό που θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του:
«Ακούς τον πιλότο απ’ έξω να χτυπάει ελαφρά την πόρτα χωρίς να παίρνει απάντηση. Και ύστερα χτυπά δυνατότερα, χωρίς πάλι να παίρνει απάντηση. Δεν παίρνει ποτέ απάντηση… μπορείς να τον ακούσεις να προσπαθεί να σπάσει την πόρτα».

Τι έγινε και ο πιλότος βρέθηκε έξω από το πιλοτήριο, γιατί ο συγκυβερνήτης δεν ήταν σε θέση να του ανοίξει ή γιατί δεν ήθελε να του ανοίξει;

Ως εκείνη τη στιγμή σύμφωνα με τους ειδικούς που φέρονται να άκουσαν τις συνομιλίες από το μαύρο κουτί υπήρχε απλά μια χαλαρή συζήτηση, όλα έδειχναν να κυλούν ομαλά, δεν μπορούν να εξηγήσουν τι πήγε στραβά, γιατί ο ένας ακ των πιλότων βρέθηκε εκτός πιλοτηρίου και γιατί μετά δεν μπορούσε να μπει ξανά.
Η αεροπορική εταιρεία Lufthansa ανακοίνωσε ότι ο συγκυβερνήτης του A320 είχε προσληφθεί το 2013 από την Germanwings και ότι είχε στο ενεργητικό του 630 ώρες πτήσης.

Crash de l’A320 de Germanwings : au cœur des… από leparisien

Σήμερα, πολλές από τις οικογένειες των θυμάτων αναμένεται να φτάσουν στο σημείο της πολύνεκρης τραγωδίας, εκεί όπου έχασαν ξαφνικά τις ζωές τους οι αγαπημένοι τους.

Η Lufthansa έχει προγραμματίσει δυο ειδικές πτήσεις για τους συγγενείς των θυμάτων από το Ντίσελντορφ και τη Βαρκελώνη με προορισμό τη Μασσαλία. Δύο λεωφορεία από την Ισπανία αναμένεται να φθάσουν στη Γαλλία κατά τη διάρκεια της νύχτας.



Η αναγνώριση των θυμάτων θα πάρει “ημέρες και εβδομάδες”, προειδοποίησε η γαλλική δικαιοσύνη, ενώ η Interpol ανακοίνωσε ότι αποστέλλει μια ομάδα ειδικών στον τόπο όπου έχουν μεταφερθεί οι σοροί τους.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Φωτογραφίες: Reuters, ΑΠΕ – ΜΠΕ

Κόσμος Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε