Πολιτική

Φορολογικό τσουνάμι για να κλείσει η αξιολόγηση – Αύξηση φόρου στη βενζίνη και στα τέλη κυκλοφορίας – Το “δωράκι” στις γραβάτες

- Να κλείσει η συμφωνία με τους δανειστές μέχρι τις 11 Απριλίου θέλει η κυβέρνηση
- Έρχονται νέοι φόροι προκειμένου να "βγουν" τα νούμερα
- Σχεδιάζονται τεράστιες ανατροπές στα τέλη κυκλοφορίας και στους φόρους των ΙΧ αυτοκινήτων
- Στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης έχει πέσει πρόταση για αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα
- Τι επεξεργάζεται το οικονομικό επιτελείο για τα εισοδήματα των εργαζομένων στους επιστημονικούς φορείς

Τελεσίγραφο Τσίπρα προς τους υπουργούς του: Πρέπει να κλείσει η συμφωνία με τους δανειστές το αργότερο μέχρι τη συνεδρίαση του EuroWorking Group στις 11 Απριλίου.
Το οικονομικό επιτελείο προσπαθεί να βρει τρόπους να αυξήσει τα φορολογικά έσοδα μέχρι το 2018 και ο πρωθυπουργός φέρεται αποφασισμένος να αναλάβει το πολιτικό κόστος μιας ακόμη δύσκολης συμφωνίας ώστε αφενός να κλείσει θετικά η αξιολόγηση και αφετέρου να ανοίξει και επισήμως η συζήτηση για την απομείωση του χρέους!

Το Μέγαρο Μαξίμου δεν θέλει η ολοκλήρωση της αξιολόγησης να συμπέσει με την….Εβδομάδα των Παθών και οι κρίσιμες ψηφοφορίες στη Βουλή να διεξαχθούν μέχρι τις 21-22 Απριλίου οπότε συνεδριάζει το Eurogroup προκειμένου να αποφανθεί επί της αξιολόγησης.

Ανατρέπονται όλα στα τέλη και τους φόρους των ΙΧ

Ερχονται τεράστιες ανατροπές στα τέλη κυκλοφορίας και στους φόρους των ΙΧ αυτοκινήτων. Η κυβέρνηση δημιούργησε μία διυπουργική επιτροπή στην οποία συμμετέχουν εκπρόσωποι από τα υπουργεία Οικονομικών και Μεταφορών, καθώς και άλλες συναρμόδιες υπηρεσίες για να επεξεργαστεί ένα νέο ριζικά διαφορετικό από το σημερινό σύστημα υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας και των φόρων που επιβάλλονται στα αυτοκίνητα.

Η επιτροπή άρχισε ήδη να συνεδριάζει και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η βάση των υπολογισμών θα είναι πλέον η πραγματική αξία των αυτοκινήτων και όχι τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα.

Σύμφωνα με το σημερινό σύστημα πληρώνουν περισσότερους φόρους οι αγοραστές και περισσότερα τέλη κυκλοφορίας οι χρήστες που έχουν αυτοκίνητα μεγάλου μεν κυβισμού, αλλά μικρότερης αξίας. Το καθεστώς αυτό θα καταργηθεί και τους περισσότερους φόρους, καθώς και τα υψηλότερα τέλη κυκλοφορίας θα πληρώνουν πλέον οι έχοντες αυτοκίνητα μεγαλύτερης εργοστασιακής αξίας.

Βεβαίως, πρόκειται για μία δύσκολη εξίσωση, αφού θα πρέπει με το νέο σύστημα όχι μόνο να μη χαθούν έσοδα για τον προϋπολογισμό, αλλά να αυξηθούν στο μέτρο του δυνατού γιατί μέχρι το 2018 θα πρέπει να βρεθούν σημαντικά έσοδα από διάφορες πηγές φορολογικών εσόδων και ως γνωστόν στην Ελλάδα το αυτοκίνητο και το σπίτι είναι οι ιερές αγελάδες από τις οποίες οι εκάστοτε κυβερνήσεις αρμέγουν φόρους.

Το αφορολόγητο της… γραβάτας και αύξηση ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα

Ένα από τα μέτρα που έχουν πέσει στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης με τους δανειστές είναι η αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα, κατά 0,10 λεπτά.

Επίσης, συζητήθηκε και αύξηση του φόρου στο φυσικό αέριο, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες του newsit.gr η κυβέρνηση σχεδιάζει να δώσει… δωράκι στις “γραβάτες”, στους εργαζόμενους των επιστημονικών φορέων. Το “δωράκι” θα αφορά το αφορολόγητο, ως αντιστάθμισμα στις απώλειες από το Ασφαλιστικό.
 

Πολιτική

Σχολιάστε

Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα