Σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ, οι καθυστερήσεις οφείλονται στην αδυναμία του ΟΑΣΑ να λειτουργήσει το ηλεκτρονικό εισιτήριο, καθώς στις πύλες εισόδου-εξόδου που έχουν τοποθετηθεί στους σταθμούς, δεν υπάρχει η δυνατότητα χρήσης POS, παρά το γεγονός πως η νομοθεσία προβλέπει πως η δυνατότητα αυτή πρέπει να υπάρχει σε όλα τα σημεία πληρωμής.
Η αδυναμία λειτουργίας του συστήματος οφείλεται και στο γεγονός πως ο ΟΑΣΑ έχει προμηθευτεί μόνο 10 εκατομμύρια εισιτήρια, τα οποία επαρκούν μόλις για λίγες ημέρες.
Πηγές με καλή γνώση του έργου τονίζουν στον ΣΚΑΪ πως ο ΟΑΣΑ δεν έχει μεριμνήσει να προμηθευτεί επιπλέον εισιτήρια προκειμένου να επιλυθεί το ζήτημα της έλλειψης. Ο οργανισμός μάλιστα εξετάζει τώρα τις προδιαγραφές που θα πρέπει να έχουν τα νέα εισιτήρια, πριν προχωρήσει σε νέα παραγγελία για να αντιμετωπιστεί το ζήτημα της έλλειψης.
Την ίδια ώρα οι πολίτες παραμένουν στο… σκοτάδι, καθώς ο ΟΑΣΑ δεν έχει ξεκινήσει ακόμα την εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού, παρά το γεγονός ότι από τον περασμένο Μάρτιο ο οργανισμός έχει συνάψει σύμβαση για τη δημιουργία τηλεοπτικού μηνύματος και ενημερωτικής αφίσας.
Η καθυστέρηση αυτή οφείλεται – σύμφωνα με πληροφορίες – σε εντολή που έχει δώσει ο Χρήστος Σπίρτζης, καθώς επιθυμία του υπουργού είναι να ανακοινώσει πρώτα ο ίδιος την έναρξη της ενημερωτικής εκστρατείας.
Πηγή: skai.gr