Σύμφωνα με το Facebook ο αριθμός των μηνιαίων χρηστών εμφανίζει αύξηση 17% σε σχέση με πριν ένα χρόνο ενώ οι περισσότεροι νέοι χρήστες του, προέρχονται από περιοχές του πλανήτη εκτός Ευρώπης και ΗΠΑ.
Παράλληλα, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017, τα κέρδη του Facebook έφθασαν τα 3,06 δισεκατομμύρια δολάρια, κατά 77% αυξημένα σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2016.
Σχεδόν όλα τα έσοδα του Facebook (8,03 δισ. δολάρια, αυξημένα κατά 49% έναντι του πρώτου τριμήνου του 2016) προήλθαν από τη διαφήμιση τρίτων, η οποία έφθασε τα 7,9 δισεκατομμύρια δολάρια στο πρώτο φετινό τρίμηνο (αύξηση 51% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο).
Όμως τα διαφημιστικά έσοδα φαίνεται να πλησιάζουν μια «οροφή», πέρα από την οποία θα είναι δύσκολη η περαιτέρω αύξησή τους. Γι’ αυτό, το δίκτυο προσπαθεί να «γεννήσει» έσοδα από άλλα προϊόντα του (Video, Instagram, Whatsapp, Messenger, εικονική πραγματικότητα κ.α.).
Παρά τα ανοδικά στοιχεία του πρώτου τριμήνου του 2017, οι μετοχές του Facebook, οι οποίες την Τρίτη είχαν κλείσει στο επίπεδο ρεκόρ των 153,60 δολαρίων ανά μετοχή, κινήθηκαν στη συνέχεια καθοδικά, ακριβώς λόγω των ανησυχιών ορισμένων επενδυτών για τα μελλοντικά κέρδη του.