Το τμήμα Nismo της Nissan έχει ετήσιες πωλήσεις 15.000 αυτοκινήτων και αν σκεφτείτε ότι την απασχολούν κάμποσα μοντέλα και φυσικά το αγωνιστικό πρόγραμμα του GT-R Nismo, το περιθώριο κέρδους δεν είναι μεγάλο.
Στόχος της Nissan για την Nismo είναι να γίνει mainstream, και για να το πετύχει αυτό έχει σκοπό να προωθήσει εκδόσεις Nismo που θα εστιάζουν στις αισθητικές αλλαγές, όπως ακριβώς κάνει η BMW με τα πακέτα M και τα αξεσουάρ M Performance.
Μέχρι τώρα, η Nismo δεν έχει καταφέρει να διεισδύσει στις αγορές του κόσμου με ικανό ποσοστό, ενώ δραστηριοποιείται αγωνιστικά σε λίγες χώρες. Βέβαια, σε αυτό φταίει και η ίδια η Nissan μιας και τα τελευταία χρόνια μας έχει παρουσιάσει μερικά πρωτότυπα Nismo όπως το εικονιζόμενο Pulsar, που όμως δεν είδαν ποτέ το πράσινο φως της παραγωγής.