Οι 10 σχέσεις δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο για την αυτοκίνητη, όμως μέχρι τώρα τις έχουμε δει μόνο σε πολύ πιο ογκώδη κιβώτια σχεδιασμένα για διαμήκη τοποθέτηση.
Αυτό οφείλεται σε τρία πράγματα κατά βάση: Το πρώτο είναι ένας νέος συμπλέκτης που συνεργάζεται με το μηχανισμό εναλλαγής από πρώτη σε όπισθεν. Το δεύτερο είναι ένας νέος, μικρότερος σε διαστάσεις μετατροπέας ροπής και το τρίτο ένα γρανάζι που έχει δόντια και στην εσωτερική του περίμετρο, μεταδίδοντας με αυτό τον τρόπο κίνηση στο διαφορικό.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το κιβώτιο έχει σχεδιαστεί με έμφαση στις χαμηλές εσωτερικές τριβές, ενώ κλιμάκωσή του είναι overdrive από τις σχέσεις 7 έως και 10. Η 10η επιτρέπει 100 km/h με το στροφόμετρο στις 1.500 rpm μόλις. Η Honda υπόσχεται τουλάχιστον 6% χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με το 6άρι κιβώτιο, 14% καλύτερη επιτάχυνση στον αυτοκινητόδρομο, 30% ταχύτερες αλλαγές αλλά και πιο εύκολο ξεκίνημα χάρη στην πιο κοντή πρώτη.
Κι αυτό δεν είναι καθόλου αμελητέο εάν αναλογιστεί κανείς ότι το πρώτο μοντέλο στο οποίο θα βρει εφαρμογή είναι το 8θέσιο πολυμορφικό Odyssey, σε άλλες εκδόσεις του οποίου θα συνεχίσει να διατίθεται και το 9άρι της ZF που εμείς ξέρουμε από το CR-V.
Επίσης, η εταιρεία κάνει λόγο και για πολύ ομαλές αλλαγές ταχυτήτων, τόσο στα ανεβάσματα όσο και στα κατεβάσματα. Μάλιστα στα τελευταία μπορούν και να «παρακάμπτονται» σχέσεις, αφού από τη 10η η 6η ή από την 7η η 3η μπορούν να επιλεγούν κατευθείαν.
Το κιβώτιο μπορεί να διαχειριστεί μέχρι και 37,7 kgm ροπή, κάτι που το κάνει συμβατό με τους περισσότερους κινητήρες της Honda στην Ευρώπη. Ακόμα πάντως δεν υπάρχει καμία πληροφόρηση για το εάν θα το δούμε στη «δική μας» πλευρά του Ατλαντικού.