Δευτέρα, 25 Νοε.
13oC Αθήνα

Αλλαγές στον ΣΚΑΪ λόγω «Survivor»

Αλλαγές στον ΣΚΑΪ λόγω «Survivor»

Κατάφερε να «σπάσει» τα κοντέρ, καταφέρνοντας μάλιστα να μπει στην «ομάδα» που… ζήλευε εδώ και πολλά χρόνια. Άλλωστε ο ΣΚΑΪ όχι μόνο σημείωσε ατομικά ρεκόρ, αλλά με τις επιδόσεις του προσπέρασε κατά πολύ τους αντιπάλους του που… φιγουράριζαν εδώ και χρόνια στους πίνακες των «κορυφαίων».

Κι αυτό χάρη στο «Survivor» που έχει φέρει στο κανάλι του Φαλήρου πολλούς τηλεθεατές που μπαίνουν στη συχνότητά του για να παρακολουθήσουν το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Έτσι λοιπόν ο ΣΚΑΪ κατάφερε με το ριάλιτι να μπει στους πίνακες κατάταξης των προγραμμάτων με την υψηλότερη τηλεθέαση.

Χαρακτηριστικά να αναφέρω ότι χθες, Τρίτη 14 Μαρτίου, υπολογίζεται ότι παρακολούθησαν το «Survivor» 1.890.666 τηλεθεατές, αριθμός πολύ υψηλός και που δεν έχουν ξαναδεί στο κανάλι του Φαλήρου αλλά και σε άλλους τηλεοπτικούς σταθμούς, κατατάσσοντάς έτσι τον ΣΚΑΪ στις πρώτες θέσεις του πίνακα των «κορυφαίων σε τηλεθέαση προγραμμάτων».

Αν και είναι πολύ νωρίς και η σεζόν βρίσκεται στο μέσο της, αξίζει να σημειώσω και ότι και το ριάλιτι βρίσκεται ακόμα στην αρχή του, οπότε είναι λογικό τα στελέχη του σταθμού να ελπίζουν σε ακόμα μεγαλύτερα ποσοστά τηλεθέασης, που θα το ανεβάσουν ακόμα περισσότερο στην κατάταξη. Βέβαια, για την… ιστορία να αναφέρω επίσης ότι ήδη τα ποσοστά τηλεθέασης είναι υψηλά και τα έχουν σημειώσει προγράμματα με… βαριά ιστορία στο τηλεοπτικό τοπίο.

Σύμφωνα με το περυσινό Year Book της Nielsen, στην κορυφή του πίνακα για το 2016 βρέθηκε το «Αλ τσαντίρι νιουζ» με 1.868.434 τηλεθεατές και αμέσως μετά ήταν ο ποδοσφαιρικός αγώνας Πορτογαλίας-Γαλλίας για το Euro 2016 με 1.787.710 τηλεθεατές. Έτσι λοιπόν δικαιολογημένα εκτιμάται ότι τη φετινή χρονιά, το 2017, ο ΣΚΑΪ θα βρεθεί στον πίνακα των «πρώτων», κάτι που δεν είχε καταφέρει στην έως τώρα πορεία του.

Και δεν είναι τυχαίο λοιπόν που πολλοί υποστηρίζουν ότι την επόμενη σεζόν ο ΣΚΑΪ σκοπεύει να κάνει μεγαλύτερο άνοιγμα στην ψυχαγωγία του αλλάζοντας κατά πολύ το έως τώρα «ειδησεογραφικό» προφίλ του θέλοντας έτσι να κερδίσει μεγαλύτερο κομμάτι από τη διαφημιστική πίτα…!

Media Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε