Όπως οι ίδιοι γράφουν: “την Τετάρτη 01/02, ήταν η πρώτη μέρα (σταδιακής) εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε λεωφορεία, τρόλεϊ, ηλεκτρικό και τραμ. Έτσι κι εμείς από τη μεριά μας συμμετείχαμε στα εγκαίνια του ΟΑΣΑ με τον δικό μας τρόπο.
Πραγματοποιήσαμε παρέμβαση στις αφετηρίες των λεωφορείων 608 και 220,221,235 με πανό που έγραφε «Ούτε μπάρες, ούτε εισιτήρια, ούτε ελεγκτές, ελεύθερες μετακινήσεις για όλους/όλες». Μοιράζοντας κείμενα ενάντια στα νέα μέτρα επιτήρησης και ελέγχου στα ΜΜΜ και συνομιλώντας με επιβάτες και περίοικους.
Στα πλαίσια της δημόσιας παρέμβασης αφαιρέσαμε όσα παλιά και νέα ακυρωτικά μηχανήματα βρέθηκαν στο δρόμο μας θέλοντας απ’τη μια να δώσουμε ένα παράδειγμα του προτάγματός μας για σαμποτάζ και από την άλλη να κάνουμε πράξη τις ελεύθερες μετακινήσεις για όλους/ες.
Για να αφαιρέσουμε τα νέα ακυρωτικά μηχανήματα χρειαστήκαμε άλεν ν.4 και ΤΤ25. Για τα παλιά αρκεί άλεν ν.5. Και ένα μονωμένο κόφτη για να κόψουμε τα καλώδια.
Τα νέα μέτρα (μπάρες, ηλ. εισιτήριο κτλ) εντείνουν τον έλεγχο και την επιτήρηση στις ζωές μας, στην καθημερινή μας μετακίνηση από και για τη δουλειά, για την αναζήτηση δουλειάς, τη σχολή, τις καθημερινές μας ανάγκες. Το κόστος των μετακινήσεων πρέπει να βαραίνει αυτούς τους οποίους εξυπηρετούν. Οι μετακινήσεις υπάρχουν για τις ανάγκες του κεφαλαίου, του κράτους και της αγοράς. Και αυτό το κόστος προσπαθούν να το μεταφορτώσουν σε εμάς. Εμείς αρνούμαστε αυτό το κόστος, προτάσσουμε τις ελεύθερες μετακινήσεις, αρνήσεις πληρωμών και σαμποτάζ στα νέα συστήματα στα ΜΜΜ”.