Η εικόνα του οικογενειάρχη έρχεται να γκρεμιστεί για τον Ντέιβιν Μπέκαμ και να αποκαλυφθεί το προφίλ που δημιουργήθηκε και λειτουργούσε προς όφελός του με υπέρογκα συμβόλαια και μυθικές απολαβές στον τραπεζικό λογαριασμό του. Πώς όμως δημιουργήθηκε το megabrand των Beckam;
Το brand των Μπέκαμ προωθήθηκε με βάση έναν ευτυχισμένο γάμο και μια ισχυρή οικογένεια με πλούσια φιλανθρωπική δράση. Η άνοδος των social media παραλληλίζεται συμπτωματικά με την εξέλιξη της καριέρας του και ο Ντέιβιντ Μπέκαμ φρόντισε να αξιοποιήσει τη δύναμή τους για να δίνει καθημερινά την εικόνα της ευτυχισμένης οικογένειας.
Ενώ πολλοί celebrities κρατούν τα παιδιά τους μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, δεν υπήρξε τέτοια ευαισθησία από τον Ντέιβιντ και τη Βικτόρια Μπέκαμ, με τα παιδιά τους να κερδίζουν δεκάδες χιλιάδες λίρες από διαφημιστικές καμπάνιες στις οποίες συμμετέχουν. Μόνο πέρυσι ο Ντέιβιντ Μπέκαμ εκτιμάται ότι κέρδιζε 71.000 λίρες την ημέρα, ενώ τα αστρονομικά συμβόλαιά του με εταιρείες προκαλούν ίλιγγο.
Τα θεμέλια για το brand Μπέκαμ μπήκαν το 1996 όταν ανέλαβε με προτροπή της Βικτόρια τις δημόσιες σχέσεις του τότε νεαρού ποδοσφαιριστή ο βετεράνος της ποπ βιομηχανίας Alan Edwards στην Outside Organisation. Για τα επόμενα χρόνια ο Alan Edwards και η Caroline McAteer έκαναν εξαιρετική δουλειά για να προστατεύσουν και να “γυαλίσουν” την εικόνα των Μπέκαμ. Τόνισαν την εικόνα του Ντέιβιντ Μπέκαμ ως αφοσιωμένου πατέρα και προτύπου μόδας αντί για να προωθήσουν μόνο την εικόνα του ως ποδοσφαιριστή.
Υπήρξαν όμως μεγάλες προκλήσεις που έπρεπε να αντιμετωπίσουν και λίγο έλειψαν να διαλύσουν την εικόνα που προσπαθούσαν να του χτίσουν. Όπως όταν ο Ντέιβιντ Μπέκαμ θεωρήθηκε ότι διέλυσε τις πιθανότητες της Αγγλίας να κερδίσει το Παγκόσμιο Κύπελλο του 1998. Αποβλήθηκε από αγώνα εναντίον της Αργεντινής επειδή κλώτσησε αντίπαλό του, αφήνοντας την ομάδα με λιγότερους παίκτες. Φρόντισαν τότε να φωτογραφηθεί στους Sunday Times και να μιλήσει τρυφερά για την οικογένειά του και την προσωπική του ζωή. Αυτή η ενέργεια βοήθησε να λειάνει την αρνητική πλευρά που επέδειξε στον αγωνιστικό χώρο.
Από τότε η ομάδα του PR του εργάζεται full time, αναζητώντας πρωτοκλασάτα περιοδικά που μακροπρόθεσμα θα ενδυνάμωναν την εικόνα του brand Μπέκαμ και φρόντιζαν να διαλύουν κάθε ιστορία που θα μπορούσε να βλάψει την πολύτιμη φήμη της οικογένειας. Ένα ακόμα σκάνδαλο που λίγο έλειψε να διαλύσει τα πάντα ήταν το ρεπορτάζ της News of the World που ήθελε τον Μπέκαμ να έχει σχέση με την προσωπική του βοηθό Rebecca Loos όταν βρισκόταν στη Μαδρίτη. Αρχικά οι Μπέκαμ ανέλαβαν δράση κατά της εφημερίδας για συκοφαντική δυσφήμιση, καθώς ισχυριζόταν πως το ζευγάρι ήταν μαζί για εμπορικούς λόγους. Υπαναχώρησαν τελικά με τη νομική τους ομάδα να έρχεται τελικά σε διακανονισμό 250.000 λιρών.
Η εφημερίδα υποστήριζε πως η Βικτόρια αποκαλούσε τον άντρα της “Essex yob” και πως ο μόνος λόγος που είναι ακόμα μαζί του είναι οι εμπορικές συμφωνίες που τους ήθελαν ευτυχισμένη οικογένεια. Ο εκδότης ήταν προετοιμασμένος να υποστηρίξει το άρθρο με τη Rebecca Loos, τη νανά των Μπέκαμ Abbie Gibson και άλλους μάρτυρες. Ο Richard Spearman ισχυρίστηκε πως το ζευγάρι παρέμενε μαζί μόνο για οικονομικούς λόγους, τονίζοντας πως “κυνικά και υποκριτικά προσπαθούν να πείσουν τον κόσμο πως συνεχίζουν να απολαμβάνουν έναν ευτυχισμένο γάμο”. Μια αισθητικός υποστήριξε ότι είχε σχέση με τον Ντέιβιντ Μπέκαμ και η νταντά του ζευγαριού πούλησε την ιστορία, αποκαλύπτοντας τους απίστευτους καβγάδες του ζευγαριού και υποστηρίζοντας πως η Βικτόρια της είχε εκμυστηρευτεί ότι είχε σκεφτεί τον χωρισμό.
Πηγή: Dailymail