To Facebook συνεχίζει να επενδύει στο βίντεο και όπως ανακοίνωσε ξεκινάει την εμφάνιση διαφημίσεων κατά τη ενός βίντεο που έχει ανεβάσει ένας χρήστης, όπως ακριβώς έχει κάνει η Google στο YouTube.
Για την ώρα οι διαφημίσεις στα βίντεο είναι σε δοκιμαστικό στάδιο και μόνο ορισμένα μέσα στις ΗΠΑ έχουν τη δυνατότητα να τις χρησιμοποιήσουν στο υλικό τους.
Από τα έσοδα των διαφημίσεων που θα παίζουν σε κάθε βίντεο, το Facebook κρατάει το 45% και το άλλο 55% πηγαίνει στους δημιουργούς, αν φυσικά το βίντεο αυτό ακολουθεί τα guidelines που έχει θέσει το Facebook για τα βίντεο που μπορούν να πάρουν διαφημίσεις.
Εκτός όμως από τα βίντεο το Facebook ανακοίνωσε πως όλα τα μέσα στις ΗΠΑ, που έχουν πάνω από 2000 followers και τουλάχιστον 300 προβολές σε ένα live βίντεό τους θα μπορούν να βάλουν διαφημίσεις κατά τη διάρκεια ενός live video, όπως ακριβώς γίνεται και στην τηλεόραση.
Για να μπορεί ένας publisher να βάλει διαφημίσεις 20 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια ενός live video, θα πρέπει το βίντεο να είναι τουλάχιστον 4 λεπτά στον αέρα και να παρακολουθούν τουλάχιστον 300 άτομα.
Φυσικά μετά τα μέσα στις ΗΠΑ οι διαφημίσεις αναμένεται να είναι διαθέσιμες και στον υπόλοιπο κόσμο και στη συνέχεια θα μπορούν και οι χρήστες να τις χρησιμοποιούν.
Έτσι μετά το φαινόμενο των Youtubers, δηλαδή των χρηστών εκείνων που βγάζουν λεφτά από τα βίντεο που ανεβάζουν στο Youtube, θα δούμε και τους επαγγελματίες χρήστες του Facebook ή γιατί όχι τους … “Facebookers”