Το Βελιγράδι μπορεί να αποτελεί δημοφιλή προορισμό γενικά, είναι όμως πολλοί και εκείνοι που το επέλεξαν αυτήν τη φορά αντί της Κωνσταντινούπολης, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΕΕΘ, λόγω των διαδοχικών δυσάρεστων γεγονότων που σημειώθηκαν εκεί και δημιούργησαν ένα κλίμα που λειτουργεί αποτρεπτικά.
“Μόνο από το δικό μου γραφείο φεύγουν 120 άτομα για αυτό το τριήμερο με προορισμό το Βελιγράδι”, ανέφερε ο κ. Ζορπίδης επισημαίνοντας ότι κατ’ αναλογία το ίδιο συμβαίνει και στα υπόλοιπα τουριστικά γραφεία.
Στο μεταξύ, από τις 23 έως τις 26 Φεβρουαρίου, το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης και ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα συμμετέχουν με κοινό περίπτερο στη μεγάλη τουριστική έκθεση του Βελιγραδίου, προωθώντας τον ήδη αγαπημένο στους Σέρβους προορισμό της Θεσσαλονίκης. “Οι Σέρβοι μας αγαπούν πολύ και είναι χιλιάδες αυτοί που έρχονται στην πόλη μας. Τους αρέσει το φαγητό, η διασκέδαση, τα μνημεία αλλά και οι γύρω περιοχές”, σημείωσε ο κ.Ζορπίδης, αναφέροντας ως χαρακτηριστικό παράδειγμα το γεγονός ότι η Χαλκιδική ακόμη και το Δεκέμβριο είναι γεμάτη Σέρβους τουρίστες.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
“Η Θεσσαλονίκη είναι μια πολύ όμορφη πόλη με καλό φαγητό και εξαιρετικά μέρη για να διασκεδάσει κανείς. Συνδυάζει βουνό και θάλασσα και έχει την πιο όμορφη παραλία της Ευρώπης”, αναφέρει ο πρόεδρος του ΕΕΘ.
Στα πλεονεκτήματα που επεσήμανε, πρόσθεσε ότι γειτνιάζει με περιοχές σπουδαίου τουριστικού ενδιαφέροντος, όπως η Χαλκιδική, η Πέλλα, τα Μετέωρα, η Πιερία και πολλές άλλες.
Χαρακτήρισε “πολύ καλό” το έργο του δημάρχου Γιάννη Μπουτάρη, για την ανάπτυξη της εξωστρέφειας της Θεσσαλονίκης, σημείωσε, όμως, ότι υπάρχουν λεπτομέρειες που αν διορθωθούν θα ομορφύνουν ακόμη περισσότερο την πόλη. “Στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, για παράδειγμα, στην Αριστοτέλους, οι παράνομοι μικροπωλητές αλλοιώνουν την εικόνα της πόλης”, σημείωσε. “Αυτό όμως, δεν αφορά μόνο το Δήμο, αφορά τις αρχές, τους επαγγελματίες, τους πολίτες. Είναι δουλειά όλων μας να συνδράμουμε για την βελτίωση της εικόνας της πόλης”, τόνισε ενώ υπογράμμισε ότι πλέον είναι καιρός να συνεργαστούν όλοι οι φορείς για την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος.
Ως αρνητικό στοιχείο στη Θεσσαλονίκη βλέπει αυτήν τη στιγμή τα έργα του μετρό, εξ’ αιτίας των οποίων δυσχεραίνεται η κυκλοφορία των οχημάτων στους δρόμους. Υπογράμμισε ωστόσο, ότι όταν αυτά τελειώσουν, σε περίπου τρία χρόνια, η Θεσσαλονίκη θα γνωρίσει ακόμη μεγαλύτερη τουριστική άνθηση.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ