Σύμφωνα με τον Albert Biermann, επικεφαλής του προγράμματος εξέλιξης αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων της Hyundai, η πιο ισχυρή έκδοση θα έχει επίσης πιο σφιχτή ανάρτηση για πιο άμεσες αντιδράσεις σε δρόμους με τις στροφές.
Σε σύγκριση με το κανονικό i30 η έκδοση Ν θα έχει οριζόντια LED φωτιστικά σώματα ημέρας και σαφώς πιο επιθετική σχεδίαση του εμπρός μέρους. Θα έχει επίσης μεγαλύτερους τροχούς μαζί με μεγαλύτερα φρένα προφανώς, πιο φαρδιές πλαϊνές ποδιές, μία μεγάλη πίσω αεροτομή και άλλες σπορ λεπτομέρειες. Το κερασάκι στην τούρτα της εξωτερικής εμφάνισης είναι οι μεγάλες διπλές απολήξεις της εξάτμισης.
Το στάνταρ κιβώτιο θα είναι ένα 6άρι χειροκίνητο, αλλά πιθανολογείται ότι αργότερα θα προστεθεί και ένα διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων.