Δευτέρα, 25 Νοε.
15oC Αθήνα

Ανάρπαστη η Ελληνική Αστυνομία στο Facebook

Ανάρπαστη η Ελληνική Αστυνομία στο Facebook

Εντυπωσιακή και ιδαίτερα αισιόδοξη για την άμεση επικοινωνία της Αστυνομίας με τους πολίτες και την εδραίωση της σχέσης εμπιστοσύνης με την κοινωνία, χαρακτηρίζουν στελέχη του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ την ανταπόκριση των χρηστών του διαδικτύου και ειδικότερα των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης, στην λειτουργία της επίσημης ιστοσελίδας του Σώματος στο Facebook.

Η επίσημη ιστοσελίδα της Ελληνικής Αστυνομίας, δημιουργήθηκε πριν από 25 μέρες, στις 3 Σεπτεμβρίου 2016 και ήδη έχει φτάσει τους 6.800 φίλους, ενώ αυξάνονται συνεχώς και με γρήγορο ρυθμό.

Όπως ανέφεραν αρμόδια στελέχη της ΕΛ.ΑΣ, στόχος της δημιουργίας σελίδας στο Facebook είναι να ενημερώνει και να ευαισθητοποιεί τους χρήστες του διαδικτύου για διάφορα θέματα, με τρόπο άμεσο και γρήγορο, ενώ παράλληλα να δέχεται απόψεις, παρεμβάσεις ή και καταγγελίες πολιτών, προκειμένου να αντιμετωπίζονται άμεσα ζητήματα που αφορούν στη σχέση με την κοινωνία.

Για το λόγο αυτό η Αστυνομία ζητάει την συμμετοχή όσο το δυνατόν περισσότερων πολιτών, ώστε να πιάνει τόπο οποιαδήποτε συμβουλή ή επισήμανση, που αφορά σε θέματα κοινωνικού χαρακτήρα, ασφάλειας και καθημερινότητας.

Πιο συγκεκριμένα, η θεματολογία των αναρτήσεων στοχεύει στο να διευκολύνουν την καθημερινότητα του πολίτη, όπως η κίνηση στους δρόμους, οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και χρηστικές πληροφορίες για έκδοση διαφόρων εγγράφων. Επίσης, η οδική ασφάλεια, η κακοποίηση γυναικών και παιδιών, η προστασία των ζώων, η ασφαλής χρήση του διαδικτύου, η προστασία των ηλικιωμένων από τις απάτες είναι μερικά από τα θέματα που μπορεί να διαβάσει κάποιος στα social media της ΕΛ.ΑΣ.

Σημειώνεται ότι το Facebook είναι το τρίτο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που αξιοποιεί η Ελληνική Αστυνομία για να προσεγγίσει τους χρήστες του διαδικτύου, καθώς βρίσκεται 6 χρόνια στο Twitter και στο YouTube, μετρώντας σχεδόν 69.000 followers και 4,5 εκατομμύρια προβολές, αντίστοιχα.

Πολλές από τις αναρτήσεις μάλιστα, έχουν προκαλέσει το ενδιαφέρον των ΜΜΕ, (όπως για παράδειγμα συμβουλές για την μη χρήση αλκοόλ από οδηγούς, αλλά και την επισήμανση στους πολίτες να μην ενημερώνουν από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι φεύγουν για διακοπές, κ.λ.π.).
 

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε