Η Alibaba, δυο μήνες μετά, έφθασε στην Ελλάδα προκειμένου να εχει στενότερες επαφές με τους επαγγελματικούς φορείς και, όπως φάνηκε απο τη συμμετοχή των Ελλήνων επιχειρηματιών στο σημερινό φόρουμ που διοργανώθηκε στο ξενοδοχείο Χιλτον, ήρθε για να μείνει. Περισσότεροι απο 700 Έλληνες επιχειρηματίες ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Alibaba και ενημερώθηκαν για τον τρόπο με τον οποίο τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους θα φτάσουν μέχρι την Άπω Ανατολή μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας που παρέχει η κινεζική εταιρεία.
Όπως εξηγεί στο Newsit ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, κ. Νίκος Κογιουμτσής, ο οποίος συμμετείχε στις εργασίες του φόρουμ της Alibaba στο Χίλτον, η κινεζική ιστοσελίδα παρέχει στη μικρή και στην πολυ μικρή επιχείρηση τη δυνατότητα να εχει πρόσβαση σε εξαγωγές με μια μικρή προμήθεια, το κόστος της οποίας ξεκινά απο τα 1.500 ευρώ το χρόνο και κυμαίνεται ανάλογα με το ύψος των συναλλαγών. Για πρώτη φορά ο Έλληνας μικροέμπορος με την εγγραφή του στην πλατφόρμα της Alibaba και ενα μικρό commission θα μπορεί να διαθέσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του σε μια αγορά η οποία ξεπερνά τα 300 εκατομμύρια καταναλωτές και τα 500 δις τζίρο ετησίως.
«Λάδι, κρασί, όλες αυτες οι μικρές επιχειρήσεις δεν εχουν τη δυνατότητα διόδου στις μεγάλες αγορές όπως είναι η Κίνα, όπως είναι η Άπω Ανατολή. Με αυτή την πρωτοβουλία και ερχόμενα υψηλόβαθμα στελέχη αυτής της εταιρείας εδω μπορούν να έρθουν σε άμεση επαφή με μικρές και πολυ μικρές επιχειρήσεις ούτως ώστε μήπως βρεθεί διέξοδος στο εξαγωγικό κομμάτι αυτών των επιχειρήσεων που έχουν ενα είδος που μπορούν να εξάγουν», διευκρινίζει ο κ.Κογιουμτσής και τονίζει πως η Alibaba διευρύνει τις δυνατότητες και για τον ελληνικό τουρισμό με τουριστικά καταστήματα της Σαντορίνης, της Ζακύνθου και της Μυκόνου να έχουν εκφράσει ενδιαφέρον για συνεργασία με την ιστοσελίδα.
Η συνεργασία με την Alibaba αναμένεται να σώσει χιλιάδες μικρές επιχειρήσεις απο το «λουκέτο» με την ανταπόκριση των Ελλήνων εμπόρων να ξεπερνά τις 700 εγγραφές στο σημερινό φόρουμ ενώ σημαντικά θα είναι τα οφέλη για την επιχειρηματικότητα και απο τον συνεταιρισμό που προωθεί η Alibaba απαιτώντας μεγαλύτερη φερεγγυότητα για τους ηλεκτρονικούς της πωλητές. Η μικρή επιχείρηση κάνει check in με προορισμό την Κίνα και η Alibaba υπόσχεται μια ασφαλή «πτήση» για τα ελληνικά προϊόντα μέχρι τον Ειρηνικό.