Δοκιμάζουμε τη νέα BMW X1 με το ντίζελ 1.500άρι μοτέρ

Δύσκολα θα πιστέψεις πως η συγκεκριμένη έκδοση της X1 είναι η βασική της με κινητήρα ντίζελ. Τόσο η συνολική εξωτερική εικόνα όσο και το επίπεδο εξοπλισμού της συγκεκριμένης που είχαμε στη διάθεσή μας, προϊδεάζουν για κάτι πολύ πιο σημαντικό από το βασικό, χωρίς να υποτιμούμε το τελευταίο. 

Βέβαια, εδώ το «βασικό» ορίζεται από αυτό που κρύβεται κάτω από το καπό και το οποίο δεν είναι τίποτε άλλο από τον 3κύλινδρο μοτέρ ντίζελ των 1.496 κυβικών με τους 116 ίππους στις 4.000 rpm όσο και από το γεγονός ότι η κίνηση μεταδίδεται στον ένα μόνον άξονα (εμπρός). Λίγοι είπατε; Έτσι πιστεύαμε και εμείς μέχρι να δούμε τις μετρήσεις, αλλά κυρίως μέχρι να συμβιώσουμε μαζί της, μια και στις πρώτες κάποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι απλώς πιέζεις στο 100%, κάτι που δεν κάνεις στην καθημερινή χρήση.

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

 

Σχολιάστε

Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
: Περισσότερα άρθρα