Το αυτοκίνητο περνάει τα πάθη του Χριστού και μετά λύνεται σε κατά μέσον όρο 600 εξαρτήματα και οι μηχανικοί μετρούν τις φθορές, τις ανοχές, τη διάβρωση και τη γήρανση των υλικών.
Όπως εξηγεί η Audi, η δοκιμή ΙΝΚΑ χωρίζεται σε 5 φάσεις: Η πρώτη είναι ο ψεκασμός με νέφος αλατόνερου σε κλιματικό θάλαμο θερμοκρασίας 35 βαθμών. Μετά τον έλεγχο, το αυτοκίνητο μεταφέρεται στον προσομοιωτή τροπικού κλίματος, όπου η θερμοκρασία φτάνει τους 50 βαθμούς και η υγρασία το 100%.
Διαβάστε περισσότερα και δείτε το video στο drive.gr