Σύμφωνα με την έρευνα της Flurry Analytics οι συσκευές (smartphones και tablets) τις Apple που ενεργοποιήθηκαν την εβδομάδα των Χριστουγέννων, αν και είχαν πτώση 5% ήταν διπλάσιες (44%) από τη Samsung (21%) που είχε άνοδο 2% σε σχέση με το 2015. Στην τρίτη θέση της λίστας βρίσκεται η Huawei (3%), το ποσοστό της οποίας μπορεί να είναι μικρό όμως το 2015 δεν βρισκόταν καθόλου στην λίστα.
Όπως είναι λογικό η Apple βρίσκεται για ακόμα μία φορά στην πρώτη θέση επειδή οι χρήστες περιμένουν τις γιορτές για να πάρουν το νέο iPhone 7 που έχει μόλις 3 μήνες από την ανακοίνωσή του, σε αντίθεση με τη τα μοντέλα της Samsung που έχουν ανακοινωθεί σχεδόν εδώ κι ένα χρόνο.
Εκτός όμως από τα smartphones και τα tablets οι χρήστες επέλεξαν και τα ηλεκτρονικά καταστήματα των εταιριών όπως είναι το iTunes και το Google Play για να κάνουν ψηφιακά δώρα σε φίλους τους ή ακόμα και στους ίδιους αφού η ημέρα των Χριστουγέννων ήταν η μεγαλύτερη μέρα με downloads εφαρμογών.