Ο νέος κινητήρας 2.5 με άμεσο ψεκασμό που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson αυξάνει την αποδοτικότητα στην αξιοποίηση του καυσίμου κατά 41% σε υβριδικές εφαρμογές. Η τεχνολογία αυτή έχει ενδιαφέρον κυρίως για την αμερικάνικη αγορά καθώς προσφέρεται στο Toyota Camry, ένα μοντέλο που δεν έρχεται στην Ευρώπη.
Η Toyota ανακοίνωσε επίσης δύο νέα αυτόματα κιβώτια, τα Direct Shift-8AT και 10ΑΤ, με οκτώ και δέκα σχέσεις. Το πρώτο είναι διαθέσιμο με κινητήρα V6 στο Toyota Highlander του 2017 ενώ το δεύτερο θα χρησιμοποιηθεί στο Lexus LC500h. Και στις δύο περιπτώσεις οι μηχανικοί της Toyota έχουν δώσει έμφαση στην βέλτιστη απόδοση και στην πολιτισμένη λειτουργία.
Πλέον η Toyota έχει εξελίξει την υβριδική τεχνολογία που χρησιμοποιεί στο Prius και για πισωκίνητα μοντέλα, σε συνδυασμό με μεγάλες μπαταρίες. Στο μέλλον θα υπάρξουν αρκετές εκδόσεις plug-in hybrid μεγαλύτερων σεντάν και SUV μοντέλων που θα βοηθήσουν στον στόχο μείωσης των εκπομπών ρύπων. Η Toyota ισχυρίζεται ότι θα έχουν και δυνατότητα κίνησης ως αμιγώς ηλεκτροκίνητα με αυτονομία 60 km.
Η ιαπωνική αντεπίθεση τεχνολογίας, όπως αναφέρει η Toyota στην ανακοίνωσή της, περιλαμβάνει 17 διαφορετικές εκδόσεις εννέα κινητήρων, 10 εκδόσεις τεσσάρων συστημάτων μετάδοσης και 10 εκδόσεις έξι υβριδικών συστημάτων κίνησης ως το 2021.