Καθότι το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί την ίδια βάση με το Audi Q7 αλλά και τη Bentley Bentayga, η υβριδική του έκδοση θα χρησιμοποιεί ντίζελ θερμικό κινητήρα ενώ τη γκάμα θα συμπληρώνει μια βενζινοκίνητη έκδοση με 4λιτρο V8 κινητήρα με δύο τούρμπο.
Ο Reggiani δήλωσε επίσης αφενός ότι το πρώτο SUV της Lamborghini μετά το θηριώδες LM002 του 1986 θα έχει σημαντικά εξελιγμένη σχεδίαση σε σχέση με το πρωτότυπο του 2015, αφετέρου ότι το τούρμπο ήταν μονόδρομος. Η τεράστια ροπή είναι ένα πρωταρχικό ζητούμενο από ένα τέτοιο μοντέλο.
«Τα σούπερ σπορ μοντέλα είναι τελείως διαφορετικά, με την απόκριση του μοτέρ να είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό στοιχείο. Εκεί θέλεις να νοιώθεις την έκρηξη του κάθε κυλίνδρου ξεχωριστά» δήλωσε. Πρόσθεσε δε ότι όλο το βάρος του R&D για την Urus θα πέσει στην ισχύ, το βάρος και την αεροδυναμική προκειμένου η συμπεριφορά του να είναι η καλύτερη δυνατή.
«Θέλουμε να είμαστε οι απόλυτοι νικητές σε αυτό το κομμάτι γι’ αυτό και πρέπει να αλλάξουμε τα δεδομένα» συμπλήρωσε ο Reggiani αναφερόμενος σε στοιχεία του αυτοκινήτου που εξελίσσονται αυτή την περίοδο.
Επίσης, ερωτηθείς για τα συστήματα μετάδοσης των σύγχρονων Lamborghini, ο Reggiani απάντησε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να προσφέρει τετρακίνητα αλλά και πισωκίνητα μοντέλα.
Κι αυτό επειδή ο χαρακτήρας τους είναι διαφορετικός και απευθύνονται σε άλλο κοινό. Όσο εξελιγμένο κι εάν είναι ένα σύστημα ελέγχου της ευστάθειας και της πρόσφυσης δε γίνεται να υποκαταστήσει το σύστημα τετρακίνησης σε ό,τι έχει να κάνει με την πρόσφυση και το αποτέλεσμα.