Με αυτό το κόνσεπτ και την αποστολή ενός μικρού κοριτσιού να σώσει τον δυστυχισμένο Άγιο Βασίλη επιχείρησε να αυξήσει την ευαισθητοποίηση του κόσμου για το αλτσχάιμερ τα φετινά Χριστούγεννα το AlzheimersResearch UK.
Η διαφήμιση Santa Forgot με αφηγητή τον Stephen Fry έχει καταφέρει να κλέψει τις εντυπώσεις λίγες μέρες πριν τις γιορτές, περνώντας ένα πολύ σημαντικό μήνυμα σε μια εποχή που κυριαρχούν οι αισιόδοξες συγκινητικές διαφημίσεις των καταστημάτων John Lewis, Waitrose και Marks and Spencer για να τα επιλέξουν οι καταναλωτές για τα ψώνια τους.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στο Santa Forgot η μικρή Freya, που μεγάλωσε σε έναν κόσμο όπου ο Άγιος Βασίλης είχε σταματήσει να επισκέπτεται τα παιδιά την παραμονή των Χριστουγέννων, μαθαίνει για την κατάστασή του και ταξιδεύει στον Βόρειο Πόλο. Προσφέρει την υποστήριξή της και κινητοποιεί τα ξωτικά ως ερευνητές, εξηγώντας την πεποίθησή της πως αν ο Άγιος Βασίλης έχει μια ασθένεια, η έρευνα μπορεί να βρει τρόπο να τη διορθώσει”.
Μέσα από τη συγκινητική διαφήμιση, το ARUK επισημαίνει πως μόνο με παγκόσμια έρευνα, νέες προσεγγίσεις και καινοτόμο σκέψη μπορούν να νικηθούν ασθένειες που προκαλούν άνοια. Αναδεικνύονται τα διάφορα συμπτώματα και η κοινωνική απομόνωση που προκαλείται λόγω άνοιας και ευαισθητοποιεί το κοινό πως οι ασθένειες που την προκαλούν μπορούν να επηρεάσουν οποιονδήποτε, ακόμα και τον Άγιο Βασίλη.
Πηγή: Mirror