Και είναι οριστικό ότι την καινούργια σεζόν θα είναι ένα από τα καθημερινά «όπλα» του STAR στη μάχη της τηλεθέασης, αφού με επίσημη ανακοίνωσή του το κανάλι της Κηφισιάς ενημερώνει ότι:
«Shopping Star», το νέο παιχνίδι μόδας, που θα προβάλλει τη νέα τηλεοπτική σεζόν 2016 – 2017 το Star και θα λατρέψουν όσες αγαπούν τη μόδα, τα ψώνια, όσες πιστεύουν ότι μπορούν να γίνουν ένα νέο fashion icon!
Το παιχνίδι, που συνδυάζει τα στοιχεία του ανταγωνισμού, της λαμπερής μεταμόρφωσης, της γυναικείας φιλαρέσκειας και του αψεγάδιαστου στυλ!
Τι είναι όμως το «Shopping Star»;
Κάθε βδομάδα θα επιλέγονται 5 γυναίκες για να διαγωνιστούν στο «Shopping Star».
Οι 5 διαγωνιζόμενες, που δεν θα έχουν συναντηθεί ποτέ μεταξύ τους, εκτός από «ανταγωνίστριες», η κάθε μία θα έχει και το ρόλο του κριτή για τις υπόλοιπες.
Οι κανόνες, όπως κάθε επιτυχημένου παιχνιδιού, είναι απλοί: Ένας 4ωρος μαραθώνιος αγορών για τις 5 διαγωνιζόμενες, που έχουν στη διάθεσή τους συγκεκριμένο budget προκειμένου να αναδείξουν και να προσεγγίσουν, όσο καλύτερα μπορούν το θέμα, που τους έχει δοθεί στην αρχή της εβδομάδας, με απώτερο σκοπό να συγκεντρώσει η κάθε μία τη μεγαλύτερη βαθμολογία. Το θέμα καθώς και η 5άδα των γυναικών, που θα διαγωνίζονται, θα αλλάζει κάθε βδομάδα.
Οι 5 διαγωνιζόμενες ανταγωνίζονται για το ποια μπορεί να έχει το πιο κομψό και άρτιο αποτέλεσμα, πάντα με συγκεκριμένο budget και μέσα σε λίγες ώρες. Θα πρέπει να παρουσιάσουν ολοκληρωμένο σύνολο και να αγοράσουν, ρούχα, παπούτσια, τσάντες, αξεσουάρ, να χτενιστούν, να μακιγιαριστούν και να ολοκληρώσουν στυλιστικά την εμφάνισή τους. Ο περιορισμός των 4 ωρών είναι μια μεγάλη πρόκληση και ο χρόνος για την καθεμιά αρχίζει να μετρά αντίστροφα από τη στιγμή, που πατάει το πόδι της στο πρώτο κατάστημα. Η κάμερα ακολουθεί τις επισκέψεις της κάθε διαγωνιζόμενης στα καταστήματα και καταγράφει τις επιλογές και τις αντιδράσεις της.
Μετά την ολοκλήρωση των αγορών της η κάθε παίκτρια θα παρουσιάζει ως μοντέλο πάνω σε μια πασαρέλα στις υπόλοιπες διαγωνιζόμενες την επιλογή της.
Στο τέλος και οι πέντε διαγωνιζόμενες δίνουν κρυφά τη βαθμολογία τους από το 1 έως το 10.
Το παιχνίδι προβάλλεται με μεγάλη επιτυχία σε: Γαλλία, Γερμανία, Κροατία, Αλβανία, Ολλανδία, Πολωνία, Ουκρανία, Βουλγαρία, Ρωσία, Ρουμανία, Τουρκία”.
Έτσι λοιπόν το STAR ανακοινώνει επίσημα ότι θα εντάξει στο πρόγραμμά του το «Shopping Star», Βέβαια να αναφέρουμε ότι ο πρωτότυπος τίτλος του είναι «Shopping Monsters», αλλά για… επικοινωνιακούς λόγους στο κανάλι της Κηφισιάς αποφάσισαν να τον αλλάξουν και να τον κάνουν πιο… κομψό, ενώ τις επόμενες ημέρες θα οριστικοποιηθεί και το ποια θα αναλάβει το ρόλο της «ειδικής συμβούλου» στο ριάλιτι!