Δευτέρα, 2 Δεκ.
12oC Αθήνα

Είναι οριστικό: έπεσαν οι υπογραφές με την Αγγελική Νικολούλη

Είναι οριστικό: έπεσαν οι υπογραφές με την Αγγελική Νικολούλη

Οι δύο πλευρές συζήτησαν, συμφώνησαν, έδωσαν τα χέρια, ενώ πριν από λίγο έπεσαν κι οι υπογραφές οριστικοποιώντας τη συνεργασία τους για την επόμενη σεζόν…!

Ο λόγος για την Αγγελική Νικολούλη που αμέσως μετά το τέλος της εκπομπής της «Φως στο τούνελ» για τη φετινή σεζόν υπήρξαν δημοσιεύματα που την ήθελαν την επόμενη σεζόν να αποχωρεί από τον ALPHA.

Όπως όμως είχαμε αναφέρει και σε προηγούμενο κείμενο του Newsit τα σενάρια αυτά δεν είχαν καμία σχέση με την πραγματικότητα και μάλιστα τις τελευταίες ημέρες του Ιουνίου η δημοσιογράφος συναντήθηκε με τον πρόεδρο του ομίλου DEMCO στον οποίο ανήκει και ο τηλεοπτικός σταθμός ALPHA, Δημήτρη Κοντομηνά και έδωσαν τα χέρια για να συνεχιστεί η συνεργασία τους.

Πριν από λίγες ημέρες λοιπόν επισφραγίστηκε η συμφωνία και με την υπογραφή του καινούργιου συμβολαίου με το οποίο ανανεώνεται η συνεργασία και είναι οριστικό ότι η Αγγελική Νικολούλη παραμένει στον ALPHA. Έτσι είναι σίγουρο ότι και την επόμενη σεζόν το κανάλι της Κάντζας θα συνεχίσει να εισπράττει υψηλές τηλεθεάσεις από την εκπομπή και ότι η δημοσιογράφος θα συνεχίσει με τους συνεργάτες της τις αποκαλυπτικές έρευνες…! 

Πριν από λίγο ο ALPHA ανακοίνωσε και επίσημα τη συνεργασία του με την Αγγελική Νικολούλη αναφέροντας ότι:

Ο Alpha, με ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση, ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με την Αγγελική Νικολούλη. Η δημοσιογράφος, που καθηλώνει την κοινή γνώμη και τους τηλεθεατές με τις αποκαλυπτικές της έρευνες, θα βρίσκεται στο δυναμικό τού καναλιού και την επόμενη σεζόν.

Το «Φως στο Τούνελ», της Αγγελικής Νικολούλη, ολοκλήρωσε τον φετινό κύκλο του την Παρασκευή 24 Ιουνίου, σημειώνοντας και φέτος υψηλές αποδόσεις, που το έφεραν στην κορυφή της τηλεθέασης. Ειδικότερα, η εκπομπή, ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της τόσο στο σύνολο κοινού όπου σημείωσε μέσο όρο 26,2%, όσο και στο δυναμικό κοινό 15-44 με μέσο όρο 22,8%. Τέλος, ιδιαίτερα φανατικό κοινό ήταν οι γυναίκες ηλικίας
24-44, όπου η τηλεθέαση άγγιξε το 29%.

Media Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε