Το σχέδιο αυτό, σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής, ενεργοποίησε η θυγατρική της Cosco στην Ελλάδα, εξαιτίας των απεργιών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και προκειμένου να εξασφαλίσει τη συνέχιση των δραστηριοτήτων της.
Το σχέδιο έκτακτης ανάγκης της θυγατρικής της Cosco προβλέπει τη μεταφορά δια θαλάσσης του 50% των εμπορευματοκιβωτίων που προέρχονται από την Ασία και έχουν ξεφορτωθεί στον ΟΛΠ με προορισμό την κεντρική Ευρώπη, στο λιμάνι της Σλοβενίας, Κόπερ και την από εκεί προώθηση τους στους τελικούς αποδέκτες.
Το άλλο 50% των φορτίων μεταφέρεται με φορτηγά στον συνοριακό σταθμό της Ειδομένης από όπου και παραλαμβάνεται από τους σιδηροδρόμους των Σκοπίων για να προωθηθεί επίσης προς την κεντρική Ευρώπη.