Αυτή η νέα λειτουργία της Google θα εφαρμοστεί κυρίως στα τουριστικά αξιοθέατα (μνημεία, μουσεία, αρχαιολογικούς χώρους, πάρκα, πύργους κλπ.) και είναι μέρος ενός νέου section που ετοιμάζει η Google και αφορά όλους όσους ταξιδεύουν.
Το νέο Section θα ονομάζεται “Plan Your Visit” και θα εμφανίζεται στις κεντρικές πληροφορίες της αναζήτησης για το συγκεκριμένο αξιοθέατο.
Εκτός από τα τουριστικά αξιοθέατα, δεν αποκλείεται στο μέλλον να δούμε τη λειτουργία αυτή να εφαρμόζεται και στην καθημερινή ζωή και να ενημερώνει τον χρήστη για το πόση ώρα θα πρέπει να περιμένει κάποιος στην ουρά μίας υπηρεσίας ή για να βρει τραπέζι σε ένα εστιατόριο…