Αυτή τη στιγμή υφίσταται υπό τη μορφή πρωτοτύπου, αλλά η Daimler δηλώνει ότι θα μπορούσε να ξεκινήσει την εμπορική πορεία του στις αρχές της επόμενης δεκαετίας.
Το Παρίσι και το Λονδίνο είναι οι πρώτες πόλεις που αναφέρθηκαν από τους εκπροσώπους της Daimler ότι ενδιαφέρονται να καταργήσουν την κυκλοφορία των οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης από το κέντρο τους. Τα φορτηγά προφανώς θα εξαιρεθούν αυτού του κανόνος, αλλά η Daimler δήλωσε ότι θα συνεχίσει να εξελίσσει λύσεις για πελάτες που αναζητούν ένα όχημα μηδενικών εκπομπών ρύπων, αλλά και ικανού να μεταφέρει σημαντικό φορτίο, αλλά σε μικρότερες αποστάσεις.
Το Urban eTruck της Mercedes-Benz είναι τριαξονικό και τα ηλεκτρομοτέρ του ενσωματώνονται στην πλήμνη των τροχών. Η συστοιχία μπαταριών αποτελείται από τρία στοιχεία ιόντων λιθίου, με τη Mercedes-Benz να λέει ότι η αυτονομία του είναι ικανή για την τυπική χρήση μιας ημέρας. Κάθε φορτηγό δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη για μηδενικές άμεσες εκπομπές, παρέχοντας μια βιώσιμη εναλλακτική λύση έναντι των φορτηγών ντίζελ.
Η Mercedes-Benz δεν βιάζεται να λανσάρει το νέο ηλεκτρικό φορτηγό στην αγορά, οπότε δεν υφίσταται η πιθανότητα να το δούμε στους δρόμους στα προσεχή τέσσερα χρόνια. Μαζί με το eTruck, ο κλάδος φορτηγών της Mercedes-Benz ανακοίνωσε ότι γιορτάζει δύο χρόνια δοκιμών μικρής κλίμακας του Fuso Canter E-Cell, ενός ελαφρού φορτηγού για διανομές που κάνει χρήση κυψελών καυσίμου και «υπηρετεί» προς το παρόν σε έναν αριθμό επιλεγμένων πελατών, υπό τύπο «ρεαλιστικής δοκιμής».