Η συνεργασία των δύο εταιρειών ξεκίνησε το 2011 και περιελάμβανε την από κοινού εξέλιξη της πλατφόρμας ενός σπορ μοντέλου. Ωστόσο σύμφωνα με νέες πληροφορίες θεωρείται πλέον αρκετά πιθανό να υπάρξει και συνεργασία στην υβριδική έκδοσή του.
Φήμες για τέτοια έκδοση υπάρχουν και για τη BMW Z5, όμως τώρα έχουν προστεθεί στην εξίσωση πληροφορίες που αναφέρουν θερμικό κινητήρα της BMW και την τεχνογνωσία της Toyota για την ηλεκτρική-υβριδική κίνηση.
Δεν αποκλείεται καθόλου το υβριδικό σύστημα να αντλεί τεχνογνωσία και από το αγωνιστικό της Toyota για το Le Mans, κάτι που σημαίνει ηλεκτροκινητήρες τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω τροχούς, άρα επιλεκτική τετρακίνηση.
Μια ακόμα σημαντική πληροφορία είναι εκείνη που μιλάει για κιβώτιο διπλού συμπλέκτη αντί για το e-CVT που χρησιμοποιούν τα συμβατικά υβριδικά της εταιρείας, προκειμένου να υποστηρίζεται σωστά η σπορ αίσθηση. Είναι κάτι που μόνο θετικά μπορείς να χαρακτηρίσεις.
Μεγάλο βάρος έχει πέσει και στη μελέτη για τη διατήρηση του βάρους χαμηλά, με τις προβλέψεις να κάνουν λόγο για 1.400 kg το πολύ, κάτι επίσης θετικό, ειδικά από τη στιγμή που μιλάμε για ένα σπορ μοντέλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT