Μάλιστα, στο περιθώριο του διεθνούς συνεδρίου συναντήθηκε με τον υφυπουργό Αθλητισμού, Σταύρο Κοντονή, ο οποίος του εξέφρασε τις σοβαρές επιφυλάξεις και ενστάσεις του για τον τρόπο που προσπαθεί να εξελίξει η Euroleague το εγχείρημά της, καθώς θεωρείται ότι έτσι οι δύο μεγάλες θα ξεφύγουν κι άλλο από τις υπόλοιπες.
Διαβάστε τι είπε ο Μπερτομέου
“Σε αυτή την αλλαγή του περιβάλλοντος, πρέπει να είμαστε σταθεροί. Πρέπει να εκτιμούμε συνεχώς τη στρατηγική μας. Κοιτάζουμε το μέλλον και φτιάχνουμε μια στρατηγική που έχει συνέχεια. Αντιμετωπίζουμε την πρόκληση της μεγέθυνσης της διοργάνωσής μας. Το όραμά μας είναι να δώσουμε ένα εξαιρετικής ποιότητας προϊόν στο κοινό”, ήταν η αρχική του τοποθέτηση πριν προσθέσει πως “είναι σημαντικό να δώσουμε κάτι εξαιρετικό, όχι κάτι καλό. Ακόμη κι αν έχεις αυτό το εξαιρετικό προϊόν, πρέπει να το προστατεύσεις, να προστατεύσεις τους φιλάθλους σου, να τους το δώσεις να το απολαύσουν. Έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε. Για έναν οργανισμό σαν τη Euroleague, πρέπει να έχεις τη συνέπεια. Συνεργαζόμαστε με κορυφαία brand names”.
Σε ό,τι αφορά τη νέα μορφή της διοργάνωσης είπε πως “το άθλημά μας έχει τα χαρακτηριστικά για να γίνει ένα top προϊόν. Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε ότι υπάρχουν και οι ανταγωνιστές μας. Η ποιότητα είναι το πρώτο συστατικό και πρέπει να δοθεί μέσω των κορυφαίων ομάδων, κάθε εβδομάδα, κάθε χρόνο. Θέλουμε τους καλύτερους παίκτες για να δημιουργήσουμε αστέρας και ήρωες, αυτούς που θέλουν να ακουν οι φίλαθλοι για να είναι κοντά μας. Θέλουμε επίσης να έχουμε ποιοτικά γήπεδα. Θέλουμε να υπάρχουν υψηλά στάνταρ”, ενώ κατέληξε εστιάζοντας στους φιλάθλους, αυτούς για τους οποίους δηλαδή γίνονται τα πάντα:
“Θέλουμε οι φίλαθλοι να ζουν μια top εμπειρία σε αυτά τα γήπεδα. Στόχος μας είναι όλοι αυτοί οι αστέρες και οι ομάδες, να παίζουν συχνά μεταξύ τους. Δεν θέλουμε να συνδεόμαστε με το ποδόσφαιρο. Το μπάσκετ είναι ένα παγκόσμιο άθλημα και αυτό μας βοηθά να έχουμε ένα μεγάλο fanbase. Η Euroleague έχει τρομερή εξέλιξη τα τελευταία 15 χρόνια, ειδικά την τελευταία πενταετία. Το προϊόν μας, είναι ο ανταγωνισμός. Θέλουμε να υπάρχει το προϊόν μας σε κάθε πλατφόρμα. Χρειαζόμαστε ευελιξία, διότι η ευελιξία μας δίνει ελευθερία”.