Σχεδόν διπλάσια ήταν η αύξηση που σημείωσαν οι πωλήσεις της Mercedes-Benz σε σχέση με εκείνες της BMW στο πρώτο τρίμηνο του 2016.
Η άνοδος του αστεριού έφτασε το 13%, ενώ για το αντίστοιχο διάστημα οι πωλήσεις της BMW αυξήθηκαν κατά 6% και της Audi κατά 4%.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο στόχος της Mercedes-Benz είναι να προσπεράσει τη BMW μέχρι το 2020, κάτι που με τα σημερινά δεδομένα θα επιτευχθεί πιο νωρίς. Ωστόσο, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι την τρέχουσα περίοδο η Mercedes-Benz έχει σημαντικά πιο φρέσκια γκάμα και από τους δύο ανταγωνιστές της.
Αιχμή του δόρατος είναι η ολοκαίνουργια E-Class που μόλις ξεκίνησε την πορεία της, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να περιμένουμε ακόμα καλύτερη πορεία στο δεύτερο μισό του 2016.
Εάν τελικά η Mercedes-Benz υλοποιήσει το στόχο της, θα είναι η πρώτη φορά που το κάνει εδώ και σχεδόν 10 χρόνια.