Σκοπός της εκδήλωσης ήταν να παρουσιάσει αποκλειστικά, χειροποίητα προϊόντα (ρουχισμό, υποδήματα, αξεσουάρ, διακοσμητικά κλπ) με στοχευμένη Ελληνική τοπική ταυτότητα, re-design Local Products και να δώσει τη δυνατότητα σε νέους Έλληνες σχεδιαστές να παρουσιάσουν τις δημιουργίες τους, που θα έχουν μια ισχυρή προβολή όχι μόνο σε τοπικό επίπεδο αλλά σε Εθνικό και στο εξωτερικό.
Οι εθελοντές της ομάδας ήρθαν σε επαφή με Έλληνες σχεδιαστές – χειροτέχνες από την Μεσσηνία αλλά και με quest σχεδιαστές από άλλα μέρη της Ελλάδας και του εξωτερικού, που επιλέγουν φυσικά υλικά και ήπιες μεθόδους κατεργασίας και που με την δουλειά τους διασώζουν παραδοσιακές μεθόδους χειροτεχνίας.
Επίσης, έγινε προσέγγιση σε ομάδες Ελλήνων σχεδιαστών με καινοτόμα προϊόντα που ανάγουν το Ελληνικό design σε επίπεδο που τίποτα δεν έχει να ζηλέψει από το παγκόσμιο περιβάλλον της μόδας και του σχεδίου. Η αντίληψη των δημιουργών είναι ότι το Ελληνικό σχέδιο και η δημιουργικότητα δεν υστερεί σε τίποτα σε σχέση με όσα συμβαίνουν στο εξωτερικό. Η Ελλάδα διαθέτει την πρωτοτυπία, την ποιότητα και τη δεξιοτεχνία στη μόδα, στο σχέδιο και στο product design.
Στην ίδια εκδήλωση η δημιουργία Pop Up Shop με Έλληνες σχεδιαστές και εξειδικευμένους δημιουργούς αποτελεί μια πρόκληση και μια απρόσμενη ευφορία στο καταναλωτικό κοινό που ψάχνει να βρει τη διαφορετικότητα στο design μέσα από προσεγμένες συλλογές και ανοίγει τον δρόμο στην αναγνώριση ενός Τοπικού Brand name μέσα από την παρουσίαση των προϊόντων σε χώρους ιδιαίτερους, που είναι και ένα από τα μέγιστα θετικά χαρακτηριστικά των Pop Up Shop.
Ο κόσμος της Καλαμάτας είχε τη δυνατότητα μέσα από τα 27210 Design Pop Ups που λειτούργησαν κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων μέσα στα καταστήματα που δραστηριοποιούνται στον πεζόδρομο, να δει από κοντά και να αγοράσει προϊόντα των σχεδιαστών, σε συγκριτικά χαμηλές τιμές με μέρος των εσόδων να διατίθενται στο Κέντρο Ημέρας Παιδιών & Εφήβων με Αυτισμό Ν. Μεσσηνίας & τη Φιλοζωική Οργάνωση Καλαμάτας.
Βασικό κομμάτι της εκδήλωσης ήταν φυσικά το 1st Kalamata Street Fashion Show που δεν ήταν τίποτα άλλο από μια υπαίθρια πασαρέλα που δημιουργήθηκε σε όλο το μήκoς του πεζόδρομου της οδού Αμφείας. Στην πασαρέλα αυτή παρουσιάστηκαν σειρές ρούχων από αναγνωρισμένους σχεδιαστές του εξωτερικού, από σχεδιαστές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης αλλά και τοπικών atelier.
Σημαντική διαφορά σε αυτή την παρασέλα είναι πως τα μοντέλα ήταν καθημερινοί άνθρωποι της πόλης. Μητέρες, φίλοι, μαθητές, ακόμη και «μοδάτα» τετράποδα – μιας και η πασαρέλα συμπεριλάμβανε σειρά ρούχων για σκυλάκια που περπάτησαν στην πασαρέλα του πεζόδρομου!
Πηγή: messiniaradio