Γιατί αγοράζει κανείς ένα κάμπριο; Αν είναι απολύτως ειλικρινής με τον εαυτό του θα παραδεχτεί πως ένα σημαντικό (για κάποιους το πιο σημαντικό) κίνητρο, είναι για να ξεχωρίζει.
Ε, αν είναι να το κάνεις, κάντο σωστά, σκέφτονται πολλοί και αγόρασε ένα κάμπριο που θα κάνει τα υπόλοιπα κάμπριο να ωχριούν μπροστά του στιλιστικά. Και εγένετο, MINI Convertible, όπως ήταν η επίσημη ονομασία του, σχεδόν δέκα χρόνια πριν. Και εγένετο – αναλογικά– χαμός. Άρεσε στις γυναίκες, αλλά και ο άντρες δεν το έβρισκαν υπερβολικά «θηλυκό». Και το αγόραζαν οι απανταχού της Γης ποζεράδες. Επομένως θα ήταν μάλλον αυτοκτονία από την πλευρά της MINI να μην επανέλθει με νέο Cabrio βασισμένο στο νέο ΜΙΝΙ . Μη σας πω πως άργησε κιόλας. Το νέο MINI Cabrio ωστόσο, όπως και το παλιό, έχει και μια άλλη ιδιότητα, πιο δύσκολα αναγνωρίσιμη και εκτιμητέα από το μη γνώστη. Είναι μακράν το πιο διασκεδαστικό οδηγικά ανοιχτό αυτοκίνητο με την κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Ξέρετε ποια είναι η μεγαλύτερη επιτυχία του; Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο 9,8 cm μακρύτερο, 4,4 πιο φαρδύ και 0,7 cm ψηλότερο από τον προκάτοχό του και με την πρώτη ματιά δεν το καταλαβαίνεις. Οι αναλογίες είναι κοινές: Η εξαγωνική μάσκα, οι στρογγυλοί προβολείς, το όρθιο παρμπρίζ. Το νέο MINI Cabrio κάθεται πιο επιθετικά στο δρόμο, δείχνει πιο δυναμικό, ενώ οι αυξημένες διαστάσεις φτιάχνουν και τις αναλογίες, δημιουργώντας ένα πιο αρμονικό σύνολο, κυρίως όταν είναι ανοιχτό. Αλλά εδώ που τα λέμε κανένα ανοιχτό αυτοκίνητο δεν δείχνει και πολύ όμορφο με την κουκούλα ανεβασμένη.