Ήταν πίσω στο 1992 που η εταιρεία Southwest άρχισε να χρησιμοποιεί το σλόγκαν “Just Plane Smart”, με την Stevens Aviation, που χρησιμοποιούσε το σλόγκαν “Plane Smart”, να ενημερώνει την εταιρεία πως πήρε το σήμα κατατεθέν της. Οι δύο πρόεδροι συμφώνησαν να λύσουν τη διαφορά με ένα μπραντ ντε φερ.
Θα κέρδιζε όποιος έπαιρνε δύο γύρους. Ο χαμένος θα έπρεπε να κάνει φιλανθρωπία 5.000 δολαρίων όπου θα επέλεγε ο νικητής και φυσικά θα έχανε το εμπορικό σήμα. Είχε βγει τότε ακόμα και βίντεο που έδειχνε την “εκπαίδευση” των CEOs για τον μεγάλο αγώνα.
Χαμένος ήταν τελικά ο Herb Kelleher, με την εταιρεία Stevens Aviation να κερδίζει τα δικαιώματα χρήσης του σλόγκαν. Ωστόσο ο Kurt Herwald άφησε τη Southwest Airlines να χρησιμοποιεί το σλόγκαν “Just Plane Smart”. Έτσι και οι δύο εταιρείες χρησιμοποίησαν το εμπορικό σήμα και έδωσαν 15.000 δολάρια για φιλανθρωπικούς σκοπούς.
Πηγή: sunnyskyz