Πρόκειται για video που ανέβηκε τη Δευτέρα (21.03.2016) στο YouTube και φέρεται να δείχνει τη στιγμή που το μοιραίο αεροπλάνο συντρίβεται λίγο έξω από τον διάδρομο προσγείωσης του αεροδρομίου της περιοχής Ροστόφ-ον-ντον.
Στο video από την κάμερα ασφαλείας φαίνεται το αεροπλάνο να επιχειρεί προσγείωση, να συντρίβεται και η περιοχή να “φωτίζεται” από την έκρηξη που ακολούθησε και κόστισε τη ζωή στους 55 επιβάτες και το επταμελές πλήρωμα, ανάμεσά τους και ο Κύπριος πιλότος Αρίστος Σωκράτους.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Και ενώ το νέο video από τη στιγμή της συντριβής προκαλεί δέος, έρχεται στο φως από το Russia Today μια ακόμη συγκλονιστική αποκάλυψη: οι πιλότοι της Flydubai είχαν προειδοποιήσει την εταιρία πως τα εξαντλητικά ωράρια θα προκαλούσαν μοιραία μια τραγωδία.
Υπό τον όρο της ανωνυμίας, πρώην πιλότος της εταιρίας αποκάλυψε στο RT πως ένα δυστύχημα με αεροσκάφος της Flydubai ήταν αναπόφευκτο! Όπως αποκάλυψε, οι πιλότοι αναγκάζονταν να δουλεύουν εξαντλητικά. Και παρά τις προειδοποιήσεις τους, η εταιρία δεν έκανε τίποτα!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Όταν δούλευα ακόμη στην εταιρία, ένα από τα τελευταία πράγματα που είπα στη διοίκηση ήταν πως θα γινόταν δυστύχημα εξαιτίας της κούρασης των πιλότων», είπε στο RT από τη Ντόχα. Σύμφωνα με τις αποκαλύψεις, η εταιρία δεν έδινε στους πιλότους αρκετό χρόνο για ξεκούραση και ύπνο μεταξύ των πτήσεων.
Ο ίδιος άνθρωπος παρουσίασε και στοιχεία σύμφωνα με τα οποία οι πιλότοι και κυρίως οι νεαροί πιλότοι αναγκάζονται να κάνουν συνεχείς πτήσεις. «Όλοι στην εταιρία κάνουν αυτές τις επικίνδυνες πτήσεις, από πρωινή πτήση σε βραδινή και μετά σε πρωινή πάλι και στη συνέχεια σε βραδινή ξανά», είπε. Και εκτίμησε πως η έλλειψη ύπνο σίγουρα συνετέλεσε στα αίτια της τραγωδίας που σημειώθηκε το περασμένο Σάββατο τα ξημερώματα.
Σύμφωνα με το RT, ο συγκυβερνήτης της μοιραίας πτήσης FZ981 Αλεχάντρο Κρουζ Αλάβα, είχε δουλέψει συνεχόμενα επί 11 μέρες με μόνο ένα ρεπό πριν μπει στο αεροπλάνο για το ταξίδι από το Ντουμπάι στο Ροστόφ! Ο συγκυβερνήτης, είπε ο πρώην κυβερνήτης, είχε μεταφερθεί από πρωινή πτήση σε βραδινή χωρίς να του δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για ξεκούραση και για να προσαρμόσει τον ύπνο του.
Ο κυβερνήτης της μοιραίας πτήσης, αναφέρει το ίδιο δημοσίευμα, Αρίστος Σωκράτους φέρεται να είχε υποβάλει την παραίτησή του εξαιτίας του ανυπόφορου προγράμματος και θα έμενε ακόμη λίγες εβδομάδες στην εταιρία. Σημειώνεται ότι και ο καλύτερος φίλος του Κύπριου πιλότου, Ανδρέας Χριστοδούλου, όταν μίλησε στο newsit.gr για την απώλεια του 38χρονου από τη Λεμεσό είχε αναφέρει πως ο Σωκράτους του είχε παραπονεθεί για τα εξαντλητικά ωράρια και την κούραση.
Πηγή: Russia Today