Η επιλογή του συγκεκριμένου μοντέλου και η αναφορά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δείχνει τη σαφή στροφή του περιοδικού προς τους millennials (γεννημένοι μετά το 1982), αν και αυτό δεν εξασφαλίζει την επιτυχία, αφού η γενιά αυτή είναι μαθημένη να παίρνει την οποιαδήποτε μορφή πληροφόρησης ψηφιακά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το Playboy ανακοίνωσε την ιστορική αλλαγή, τον Οκτώβριο, λέγοντας ότι δεν θα ξαναδημοσιεύσει γυμνές φωτογραφίες ξεκινώντας από το τεύχος Μαρτίου του 2016.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Ενάμιση χρόνο πριν ξεκίνησε το ανανεωμένο Playboy.com, ως ένα site που μπορεί κανείς να το δει ακόμα και στο χώρο της εργασίας του, εκτινάσσοντας την επισκεψιμότητά του κατά 400%», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος περιεχομένου της ιστοσελίδας, Κόρι Τζονς, στην εφημερίδα NewYork Times, προσθέτοντας ότι «ο μέσος όρος ηλικίας των επισκεπτών μας μειώθηκε από τα 47 χρόνια στα 30. Δείχνοντας ότι το εμπορικό σήμα μπορεί να εξακολουθήσει να έχει απήχηση».
Το περιοδικό παρουσιάζει γυμνές φωτογραφίες γυναικών από το 1953, όταν η Μέριλιν Μονρόε γδύθηκε για το πρώτο τεύχος.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ