Όπως εξηγεί η Opel, όλα ρυθμίζονται από ένα μεγάλο pad αφής, αλλά και με φωνητικές εντολές. Το αυτοκίνητο διαθέτει τεχνητή νοημοσύνη και επικοινωνεί με τον οδηγό του όπως ο… ΚΙΤΤ με τον «Ιππότη της Ασφάλτου». Μάλιστα, η νοημοσύνη του GT φτάνει μέχρι του σημείου να μαθαίνει τα χούγια του οδηγού του. Όπως, ας πούμε, την αγαπημένη του μουσική, την διαδρομή που προτιμά για το καθημερινό δρομολόγιο σπίτι γραφείο ή την θερμοκρασία που του αρέσει για την καμπίνα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η καμπίνα του GT είναι αποκλειστικά διθέσια και επιτρέπει στο φυσικό φως να εισχωρήσει υπογραμμίζοντας τις εντυπωσιακές λεπτομέρειες. Παρμπρίζ και οροφή είναι ένα ενιαίο σύνολο, μέχρι και πάνω από το κεφάλι των επιβατών. Το σκεπτικό είναι τίποτα να μην διακόπτει το ενιαίο οπτικό τους πεδίο. Οι εμπρός κολόνες είναι πολύ λεπτές, αλλά τις δένει μεταξύ τους και ενισχύει την ακαμψία τους μια εγκάρσια δοκός, μέρος της οποίας είναι το πλαίσιο του πίνακα οργάνων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οι δύο κύλινδροι στα άκρα αυτής της εγκάρσιας δομής μοιάζουν με αεραγωγούς, αλλά είναι οι… πλευρικοί καθρέφτες. Για την ακρίβεια η Opel καινοτομεί με αυτές τις δύο οθόνες που αντικαθιστούν τους πλευρικούς καθρέφτες. Πίσω από το τιμόνι, δύο οθόνες έχουν αντικαταστήσει τα κλασικά όργανα. Η αριστερή οθόνη δείχνει πάντα την ταχύτητα του αυτοκινήτου και τις στροφές του κινητήρα. Στην δεξιά προβάλλονται κατ’ επιλογή του οδηγού ο χάρτης του συστήματος πλοήγησης, οι ενδείξεις του υπολογιστή ταξιδίου, το g-meter, η στάθμη καυσίμου, κ.λπ.
Το Opel GT concept θα παρουσιαστεί στο κοινό στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.