Driveit

Νέο υδρογονοκίνητο Hyundai, σχεδιασμένο από λευκό χαρτί

Το επόμενο υδρογονοκίνητο Hyundai δεν θα βασίζεται σε υπάρχον μοντέλο αλλά θα είναι σχεδιασμένο από το μηδέν.

Θέλοντας να ανταγωνιστεί το Toyota Mirai, η Hyundai θα σχεδιάσει από το αρχή το επόμενο υδρογονοκίνητο μοντέλο της αντί να χρησιμοποιήσει ως βάση ένα ήδη υπάρχον μοντέλο.

Τόσο η Toyota όσο και η Hyundai παρουσίασαν φέτος τα πρώτα τους μαζικής παραγωγής μοντέλα που χρησιμοποιούν ως καύσιμο τις κυψέλες υδρογόνου. Αλλά παρότι το Mirai είναι ένα μοντέλο φτιαγμένο εξ’ αρχής για να είναι ακριβώς αυτό, ένα υδρογονοκίνητο αυτοκίνητο, το αυτοκίνητο της Hyundai βασίζεται στο SUV της εταιρείας, στο ix35. Η κίνηση αυτή υπαγορεύθηκε από την ανάγκη να δημιουργηθεί ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσε άμεσα να πωληθεί σε οποιαδήποτε αγορά με χρόνο αναμονής μικρότερο των τριών μηνών.

Μέχρι σήμερα, η μόνη πληροφορία σχετικά με το μέλλον της συγκεκριμένης τεχνολογίας στο κορεατικό γκρουπ αφορούσε στην Kia, η οποία έχει ανακοινώσει ότι θα παρουσιάσει ένα υδρογονοκίνητο μοντέλο το 2020. Πρόσφατα όμως η Hyundai επανήλθε, με πληροφορίες να κάνουν λόγο για νέα είσοδο, αρκετά νωρίτερα.

«Θα ετοιμάσουμε ένα μοντέλο εξ’ αρχής σχεδιασμένο για ένα σύστημα κίνησης που θα χρησιμοποιεί ως καύσιμο τις κυψέλες υδρογόνου, αν και προς το παρόν δεν είναι ξεκάθαρο ποιας κατηγορίας αυτοκίνητο θα είναι αυτό», δήλωσε ο Sae-Hoon Kim, επικεφαλής της Hyundai στο κομμάτι της έρευνας κυψελών υδρογόνου. «Υπάρχουν σαφή πλεονεκτήματα στην εξέλιξη ενός τέτοιου αυτοκινήτου από το μηδέν. Για παράδειγμα, σε ένα αυτοκίνητο που κινείται με υδρογόνο το μέγεθος του ψυγείου είναι σημαντικό. Όσο μεγαλύτερο τόσο το καλύτερο. Και βλέπεις ότι στο Mirai έχουν εξελίξει μια ειδική λύση ακριβώς για αυτό», συμπληρώνει.

Φήμες δείχνουν ότι η Hyundai θα συνεχίσει με SUV. Οι πωλήσεις της κατηγορίας συνεχίζουν να ανεβαίνουν και ταυτόχρονα ένα τέτοιο μοντέλο θα μπορούσε πιο εύκολα να συνδεθεί με το crossover Niro της Kia, το οποίο τοποθετείται απέναντι από το Toyota Prius.  Και θα επέτρεπε στον όμιλο να χτίσει ένα πιο ξεκάθαρο οικολογικό προφίλ.

Ο Kim ανέφερε ότι ο στόχος των 800 χιλιομέτρων ανά φόρτιση σε συνδυασμό με τελική ταχύτητα κοντά στα 180 km/h είναι ρεαλιστικός. Τα αντίστοιχα νούμερα για το σημερινό ix35 FCV είναι 600 km και 160 km/h. «Η αυτονομία και ο χώρος αποσκευών είναι τα δύο σημαντικότερα πράγματα για τους πελάτες μας, σύμφωνα με το feedback που μας δίνουν. Το θέμα είναι ότι η μεγαλύτερη αυτονομία απαιτεί μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, το οποίο κλέβει μέρος του χώρου αποσκευών. Πρέπει να βρούμε την χρυσή τομή», καταλήγει ο Kim.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT?

Driveit

Σχολιάστε

Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Driveit: Περισσότερα άρθρα