Δευτέρα, 2 Δεκ.
13oC Αθήνα

Οι «καυτοί» μήνες της τηλεόρασης, οι φανατικοί και οι αδιάφοροι τηλεθεατές!

Οι «καυτοί» μήνες της τηλεόρασης, οι φανατικοί και οι αδιάφοροι τηλεθεατές!

Ενδιαφέροντα τα στοιχεία που προκύπτουν από την καταγραφή της τηλεθέασης και δημοσιεύονται στο τελευταίο  «Year Book» της Nielsen και τα οποία αφορούν την προηγούμενη σεζόν, από την 1η Σεπτεμβρίου 2014 έως 31 Αυγούστου 2015.

Σύμφωνα λοιπόν με αυτά και όπως μπορείτε να δείτε στον παρακάτω πίνακα η τηλεόραση είχε την… τιμητική της τον Φεβρουάριο με τους τηλεθεατές να παρακολουθούν περισσότερες ώρες τηλεόραση και συγκεκριμένα 315΄ημερησίως. Αντίστοιχα, την αμέσως προηγούμενη σεζόν, από  1η Σεπτεμβρίου 2013 έως 31 Αυγούστου 2014, ο «καυτός» μήνας ήταν ο Ιανουάριος του 2014 αφού τότε οι τηλεθεατές είχαν παρακολουθήσει περισσότερο τηλεόραση και συγκεκριμένα 298’ ημερησίως.

Πάντως σύμφωνα με τα πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία της Nielsen παρατηρούμε ότι οι τηλεθεατές τη σεζόν 2014 -2015 παρακολούθησαν περισσότερο τηλεόραση από την προηγούμενη σεζόν 2013 – 2014, αφού ο ημερήσιος χρόνος τηλεθέασης  (κατ’ άτομο) αυξήθηκε κατά 138΄μέσα στο χρόνο, καθώς πέρυσι παρακολούθησαν 3220’ ενώ πρόπερσι 3082’. Ποιοι όμως παρακολούθησαν περισσότερο τηλεόραση; Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία της Nielsen οι πιο… φανατικοί τηλεθεατές είναι οι γυναίκες ηλικίας πάνω από 65 ετών, παρακολουθώντας 419΄ημερησίως, ενώ οι πιο.. αδιάφοροι, αυτοί δηλαδή που παρακολουθούσαν λιγότερη ώρα τηλεόραση, είναι οι άνδρες ηλικίας 15 έως 24 ετών που αφιέρωναν 107’ ημερησίως!

Ενδιαφέρον στοιχείο που προκύπτει από τον παραπάνω πίνακα είναι και ότι οι «χαμηλής μόρφωσης» καταναλώνουν το διπλάσιο χρόνο ημερησίως από τους τηλεθεατές «υψηλής μόρφωσης» μπροστά στην τηλεόρασή τους…!

Media Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε