Στη νέα διαφήμιση της Mercedes-Benz φαίνεται ότι ένα σύστημα αποφυγής σύγκρουσης, παρότι είναι επιθυμητό για τους μεγάλους, είναι ικανό να εκνευρίσει πάρα πολύ τα παιδιά.
Δυό χρόνια μετά το γνωστό σποτ με τις κότες, η Mercedes-Benz ετοιμάζει άλλη μια πετυχημένη διαφήμιση. Αποτελεί έργο της γερμανικής διαφημιστικής Jung von Matt, και φτιάχτηκε για την προώθηση του συστήματος Brake Assist System Plus, το οποίο φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο όταν διαπιστώσει ότι επίκειται σύγκρουση. Και το οποίο, όπως αναφέρεται στο video, «Όσοι αγαπάνε τις συγκρούσεις θα το μισήσουν. Αλλά όσοι τις μισούν, θα το λατρέψουν».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ