Πιο συγκεκριμένα ο Patrice Ratti δήλωσε: « το κόστος της επένδυσης για την εξέλιξη ενός υβριδικού σπορ μοντέλου είναι πολύ μεγάλο. Η Renaultsport πουλάει μόνο λίγες χιλιάδες αυτοκίνητα το χρόνο. Επομένως μια τέτοια κίνηση θα πρέπει να είναι μέρος ενός ευρύτερου στρατηγικού σχεδιασμού ανάπτυξης υβριδικής τεχνολογίας.»
Και συνέχισε: «Σε μια τέτοια περίπτωση θα απαιτούνταν ένας συνολικός επανασχεδιασμός, δεδομένου ότι υπάρχουν και σοβαρά θέματα τοποθέτησης των εξαρτημάτων. Η πλατφόρμα του Clio RS ή του νέου Megane RS για παράδειγμα, θα χρειαστεί να μπορεί να αντέξει το επιπρόσθετο βάρος, πράγμα το οποίο επιφέρει και άλλα προβλήματα προς επίλυση. Αντιλαμβάνεστε πόσο δύσκολο είναι όλο αυτό, ειδικά όταν θέλεις να συγκρατήσεις την τιμή σε λογικό πλαίσιο.»
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Ratti επίσης απέκλεισε το ενδεχόμενο εξέλιξης ενός καθαρά ηλεκτρικού αυτοκινήτου επιδόσεων από τη Renaultsport στο άμεσο μέλλον. «Θα γίνει αλλά όχι…αύριο» είπε. Και συνέχισε: «για να έχουμε καλές επιδόσεις θα χρειαζόμασταν μια μεγάλη μπαταρία και επειδή εξαιτίας των επιδόσεων η μπαταρία θα στέγνωνε πολύ γρήγορα, θα έπρεπε να είναι υπερβολικά μεγάλη και επομένως βαριά».
Συνεπώς ο Ratti βλέπει πολύ πιθανότερη την εξέλιξη υβριδικής τεχνολογία στο άμεσο μέλλον, καθώς η συγκεκριμένη τεχνολογία έχει σημαντικά οφέλη στην επιτάχυνση αλλά και στη μείωση των εκπομπών CO2.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT