Επίσης, η γερμανική εταιρεία σχεδιάζει να ξαναχρησιμοποιήσει όσα περισσότερα ανταλλακτικά γίνεται στην επόμενη γενιά του δημοφιλούς μοντέλου της Golf ώστε να εξοικονομήσει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με το δημοσίευμα του Manager Magazin, το οποίο επικαλείται πηγές της Volkswagen.
Το Manager Magazin αναφέρει ότι η Volkswagen εκτιμά πως το κόστος του σκανδάλου θα ξεπεράσει τα 30 δισ ευρώ, το μεγαλύτερο μέρος εκ των οποίων ο νέος επικεφαλής Ματίας Μίλερ σχεδιάζει να χρεώσει στην VW και όχι στις θυγατρικές της Audi και Porsche.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η Volkswagen, η οποία δεν ήταν σήμερα διαθέσιμη να σχολιάσει το δημοσίευμα, έχει ανακοινώσει ότι θα μειώσει τα επενδυτικά της σχέδια στην μονάδα της VW — την μεγαλύτερη σε έσοδα–και θα επιταχύνει τη διαδικασία περικοπών του κόστους.
Σύμφωνα με το Manager Magazin, η Volkswagen σχεδιάζει ακόμη να βελτιώσει την παραγωγικότητα και την αποτελεσματικότητα στα εργοστάσια της VW στο πλαίσιο της διαδικασίας εξοικονόμησης χρημάτων, γεγονός που ενδεχομένως να οδηγήσει στην περικοπή θέσεων εργασίας.
Το δημοσίευμα επικαλείται πηγές της εταιρείας σύμφωνα με τις οποίες μέχρι στιγμής δεν έχουν συμφωνηθεί περικοπές με τους εκπροσώπους των εργαζομένων.
Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης αντιμετωπίζει την σοβαρότερη κρίση στην 78χρονη ιστορία της έπειτα από την παραδοχή τον περασμένο μήνα ότι είχε τοποθετήσει λογισμικό παραποίησης των τιμών των ρύπων σε ντιζελοκίνητα οχήματά της προκειμένου να περάσουν τους ελέγχους των αμερικανικών ρυθμιστικών αρχών.