Τυπικά όμως, κάθε Σεπτέμβριο, με το πέρας της καλοκαιρινής περιόδου, συνεχίζεται να θεωρείται πως το μήνα αυτόν ξεκινά η καινούργια τηλεοπτική σεζόν με τους τηλεοπτικούς σταθμούς να έχουν βάλει στο πρόγραμμά τους ό,τι έχει… και μπορεί ο καθένας τους! Έτσι και φέτος, τις πρώτες μέρες του Οκτωβρίου, βλέποντας τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen για τον Σεπτέμβριο διαπιστώνουν πώς τους… μπήκε η σεζόν, ενώ προσπαθούν να δουν και «κάθε πέρσι… τι»; Καλύτερα ή χειρότερα;
Οι απαντήσεις είναι στον παρακάτω πίνακα και όπως μπορείτε να διαπιστώσετε από αυτόν, το ξεκίνημα της φετινής σεζόν δυσαρέστησε τους περισσότερους τηλεοπτικούς σταθμούς καθώς στο γενικό σύνολο οι περισσότεροι έχουν σημειώσει πτωτική πορεία πλην του ALPHA και του EPSILON που έσπευσαν να ξεκινήσουν αρκετές καινούργιες εκπομπές και σειρές, ενώ τις μεγαλύτερες απώλειες στην τηλεθέασή του δείχνει να τις έχει υποστεί το MEGA, έχοντας χάσει 5,5 μονάδες από την τηλεθέασή του αλλά που βρέθηκε και αυτόν τον Σεπτέμβρη στην κορυφή της κατάταξης! Όσον αφορά το δυναμικό κοινό όμως το κανάλι της Μεσογείων έχασε την πρωτιά από το κανάλι της Κάντζας, που αύξησε και εδώ τα ποσοστά τηλεθέασής του.
Αναλυτικά λοιπόν στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τις επιδόσεις των τηλεοπτικών σταθμών το φετινό Σεπτέμβριο στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό, ενώ εντός παρένθεσης αναφέρεται το ποσοστό του προηγούμενου Σεπτεμβρίου, του 2014, που είχε σημειώσει κάθε κανάλι.
Τηλεοπτικός σταθμός | Μέσος όρος Γενικό Σύνολο Σεπτέμβριος 2015 (Σεπτέμβριος 2014) |
Μέσος όρος Δυναμικό Κοινό Σεπτέμβριος 2015 (Σεπτέμβριος 2014) |
MEGA | 13,4 (18,9) | 12,9 (19,9) |
ALPHA | 13,2 (12, 9) | 14,2 (13,7) |
ANT1 | 12,3 (13,7) | 13,5 (14,2) |
STAR | 10,4 (11,2) | 12,2 (11,8) |
ΣΚΑΪ | 10 (9) | 6,9 (7,6) |
ΕΡΤ1 (ΝΕΡΙΤ) | 7,2 (4,8) | 4,2 (2,4) |
EPSILON |
5,4 (3,8) |
4,1 (2,2) |
ΕΡΤ2 (ΝΕΡΙΤ PLUS) | 1,6 (2) | 0,9 (1,9) |
Αν έχετε απορία «πού πήγαν οι τηλεθεατές, οέο;» να διευκρινίσω ότι η πτωτική πορεία των τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας αποδεικνύει ότι τον Σεπτέμβριο υπήρξε μεγάλη μετακίνηση τηλεθεατών σε μικρότερους τηλεοπτικούς σταθμούς περιφερειακής εμβέλειας που φαίνεται να κερδίζουν με λιγότερα μέσα τους… μεγάλους και αποδεικνύοντας ότι δεν θέλει κόπο αλλά τρόπο…!