Ποιες είναι όμως οι επιδόσεις της κρατικής τηλεόρασης στους πίνακες τηλεθέασης; Κατάφεραν οι ΕΡΤ1 και ΕΡΤ2 να κερδίσουν τους τηλεθεατές, ιδιαίτερα σε μία περίοδο έντονης ειδησεογραφίας;
Σύμφωνα λοιπόν με τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen μέσα στον ένα μήνα λειτουργίας της (από τις 11 Ιουνίου έως και τις 10 Ιουλίου) η ΕΡΤ1 σημείωσε 8,2% μέσο όρο τηλεθέασης στο γενικό σύνολο και 6,1% στο δυναμικό κοινό. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, τον Μάιο του 2015, η ΕΡΤ1 σημείωσε άνοδο αφού τότε η ΝΕΡΙΤ είχε σημειώσει 6,5% και 4,6%, αντίστοιχα.
Ωστόσο αξίζει να αναφέρω ότι πριν από έναν χρόνο, τον Ιούνιο του 2014, η ΝΕΡΙΤ είχε σημειώσει 9,3% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 8,6% στο δυναμικό κοινό, υψηλότερες δηλαδή τηλεθεάσεις από αυτές της ΕΡΤ1. Όσον αφορά την ΕΡΤ2 μέσα στον ένα μήνα της λειτουργίας της (από τις 11 Ιουνίου έως και τις 10 Ιουλίου) σημείωσε 1,4% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 1,1% στο δυναμικό κοινό. Τον προηγούμενο μήνα, τον Μάιο του 2015, η Ν Plus είχε σημειώσει 1% και 0,6% αντίστοιχα, ενώ έναν χρόνο πριν, τον Ιούνιο του 2014 η N Sports είχε σημειώσει 7,5% στο γενικό σύνολο και 9,3% στο δυναμικό κοινό.
ΕΡΤ1 Γενικό σύνολο |
ΕΡΤ1 Δυναμικό κοινό |
Ερτ2 Γενικό σύνολο |
Ερτ2 Δυναμικό κοινό |
|
ΜΕΣΟΙ ΟΡΟΙ | 8,2% | 6,1% | 1,4% | 1,1% |
Μάιος 2015 | 6,5% (ΝΕΡΙΤ) | 4,6% (ΝΕΡΙΤ) | 1% (Ν Plus) | 0,6% (Ν Plus) |
Ιούνιος 2014 | 9,3% (ΝΕΡΙΤ) | 8,6% (ΝΕΡΙΤ) | 7,5% (Ν Sports) | 9,3% (N Sports) |
Αυτές λοιπόν είναι οι αποδόσεις της ΕΡΤ1 και της ΕΡΤ2 στον έναν μήνα λειτουργίας της. Λαμβάνοντας υπόψη ότι αυτό το μήνα υπήρχε έντονη ειδησεογραφία δικαιολογημένα κάποιος συμπεραίνει ότι η κρατική τηλεόραση δεν κατάφερε να κερδίσει τους τηλεθεατές, κάτι που για να γίνει πρέπει να δραστηριοποιηθεί και να ανταποκριθεί στον πραγματικό ρόλο μίας δημόσιας τηλεόρασης…!