Η αγορά των μικρών και μεσαίων crossover παγκοσμίως έχει δεκαπλασιαστεί σε όγκο τα τελευταία δέκα χρόνια, ενώ τα μεσαία SUV αποτελούν στην Ευρώπη το 28% της κατηγορίας C με σαφή τάση για άνοδο.
Η Renault λοιπόν είχε ήδη καθυστερήσει χαρακτηριστικά να μπει σε μια κατηγορία, στην οποία μάλιστα αυτή τη στιγμή κυριαρχεί ένα μοντέλο της «αδερφής» εταιρείας, το Qashqai. Αντιλαμβάνεστε ότι η μαγιά υπήρχε. Ούτε βέβαια θα αξιώναμε από τη Renault να προβεί στην τεράστια επένδυση της εξέλιξης ενός νέου μοντέλου από λευκό χαρτί. Φαντάζομαι τους απανταχού μάνατζερ να πηδάνε από τα μπαλκόνια σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο.