Δευτέρα, 2 Δεκ.
12oC Αθήνα

Η ενημέρωση του ΑΝΤ1 έμεινε… χωρίς τηλεθεατές!

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ

Βραδιά εκλογών χθες και τα επιτελεία των ενημερωτικών τομέων στους τηλεοπτικούς σταθμούς ετοιμάζονταν εδώ και καιρό για να κερδίσουν τους τηλεθεατές.

Οι κάλπες άνοιξαν χθες το βράδυ στις 7 αναδεικνύοντας το νικητή των εκλογών, ενώ σήμερα το πρωί, οι κάλπες της Nielsen έβγαλαν τους νικητές της τηλεθέασης.

Ο «μεγάλος χαμένος» από αυτή την ψηφοφορία των τηλεθεατών προκύπτει ότι είναι ο ΑΝΤ1 που μέσα σε λιγότερο από χρόνο κατάφερε να… γκρεμίσει ό,τι «έχτιζε» τα τελευταία τρία χρόνια.

Έως και πέρυσι στο κανάλι του Αμαρουσίου είχαν δώσει μεγάλη σημασία στο κεντρικό δελτίο ειδήσεών τους, τόσο το καθημερινό με τη Μαρία Χούκλη, όσο και αυτό του σαββατοκύριακου με τη Ρίτσα Μπιζόγλη. Με σκληρή προσπάθεια των εργαζομένων το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 είχε καταφέρει πριν από έναν περίπου χρόνο να βρίσκεται και στην πρώτη θέση της κατάταξης της τηλεθέασης αποδεικνύοντας ότι είχε κερδίσει τους τηλεθεατές.

Παρά όμως τις προσπάθειες που έγιναν και έφεραν αποτέλεσμα οι επιτελείς στο κανάλι του Αμαρουσίου φαίνεται ότι αποφάσισαν πως «η ενημέρωση δεν έχει έσοδα…!», με αποτέλεσμα να την απαξιώσουν με πολλούς τρόπους και έτσι… να την πληρώσουν.

Το αποτέλεσμα φάνηκε ιδιαίτερα χθες, ημέρα των εθνικών εκλογών, που ο ΑΝΤ1 συγκέντρωσε στη συχνότητά του τους λιγότερους τηλεθεατές, σημειώνοντας 7,4% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 5,3% στο δυναμικό κοινό, όταν η ΕΡΤ1 που βρέθηκε στην προτελευταία θέση σημείωσε 8,6% και 6,5% μέσους όρους αντίστοιχα. Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρω ότι πρώτος στο γενικό σύνολο ήρθε το STAR με 18,2% μέσο όρο, ενώ στο δυναμικό κοινό νικητής αναδείχτηκε ο ALPHA με 19,8% μέσο όρο.

Το ότι σε μία τόσο σημαντική ημέρα για την ενημέρωση ο ΑΝΤ1… πάτωσε και βρέθηκε τελευταίος στην κούρσα της τηλεθέασης μπορεί και να μην ανησυχεί τα στελέχη του σταθμού που όμως υποστηρίζουν ότι δεν σκοπεύουν να τον κάνουν αμιγώς ψυχαγωγικό σταθμό. Άλλωστε στο δυναμικό τους έχουν τον Γιώργο Παπαδάκη που συνεχίζει και αυτή τη χρονιά να βρίσκεται στην κορυφή της τηλεθέασης στην πρωινή ενημερωτική ζώνη.

Ωστόσο το σχέδιο του «μειωμένης διάρκειας κεντρικού δελτίου ειδήσεων» που θα θέσουν σε εφαρμογή από την επόμενη βδομάδα θα αποδείξει αν ο… παροπλισμός του ενημερωτικού τομέα τους βγει σε καλό ή τελικά θα πρέπει να… χτίζουν από την αρχή…!

Media Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε