Ο κινητήρας είναι ένας ολοκαίνουργιος, αλουμινένιος τουρμποντίζελ 2,4 λίτρων που ανάλογα με το εάν διαθέτει ή όχι μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων και βύθισμα στις βαλβίδες εισαγωγής (MIVEC), αποδίδει 154 ή 181 PS αντίστοιχα. Το κιβώτιο είναι νέο 6άρι χειροκίνητο, ενώ διατίθεται κι ένα 5άρι αυτόματο ως έξτρα.
Η τετρακίνηση Super Select2 που δίνει τη δυνατότητα τετρακίνησης χωρίς περιορισμούς στην άσφαλτο εξακολουθεί να υπάρχει και μάλιστα το κεντρικό διαφορικό πλέον δεν είναι ελεύθερο αλλά τύπου Torsen. Εξαίρεση αποτελεί η βασική έκδοση, που έχει την τετρακίνηση Easy Select, με κλασικό transfer box χωρίς κεντρικό διαφορικό.
Η σχεδίασή του νέου L200 δεν είναι τόσο εξεζητημένη όσο του εξαιρετικά πετυχημένου προηγούμενου μοντέλου, είναι όμως πιο σοβαρή και αποπνέει περισσότερο κύρος. Όποιος χρειάζεται το μέγιστο χώρο φόρτωσης θα πρέπει να προτιμήσει την έκδοση με τη «μιάμιση» καμπίνα Club Cab και τις ανάποδα ανοιγόμενες πίσω πόρτες, ενώ πιο πολλές ανάγκες καλύπτει η διπλοκάμπινη Double Cab.
Για το αμάξωμα Club Cab υπάρχουν δύο επίπεδα εξοπλισμού: Το βασικό Invite (154 PS) με 24.562 ευρώ και το πλούσιο Intense (181 PS) με 28.501 ευρώ. Δύο εκδόσεις υπάρχουν και για το Double Cab, η Intense (154 PS) με 28.500 ευρώ και η Intense Plus (181 PS) με 31.000 ευρώ και τον ίδιο ακριβώς εξοπλισμό. Η ακριβότερη έκδοση, είναι εκείνη με το 5άρι αυτόματο κιβώτιο, στα 32.887 ευρώ.
Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας ξεκινάει από το ABS, το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας, τους μετωπικούς αερόσακους και τις καθιερωμένες ηλεκτρικές ευκολίες της Invite, και καταλήγει σε αερόσακους κουρτίνας και γονάτων οδηγού, cruise control, αυτόματο κλιματισμό, Bluetooth, περιοριστή ταχύτητας κ.α. για τις εκδόσεις Intense και Intense Plus.