Τον Νοέμβριο του 2012, είχαμε ακούσει το διευθύνοντα σύμβουλο της ZF να λέει ότι ένα 9άρι αυτόματο κιβώτιο «αντιπροσωπεύει ένα “φυσικό όριο”».
Μια αξιολόγηση σχετικά με τα οφέλη που θα παρείχε μια επιπλέον ταχύτητα, σε σχέση με ό,τι αντιπροσωπεύει αυτή σε επιπλέον πολυπλοκότητα και βάρος. Ωστόσο, το Μπλε Οβάλ είχε ήδη ανακοινώσει ένα 10άρι κιβώτιο που θα έβρισκε στέγη κάτω από το καπό του F150 Raptor 2017. Και τώρα μαθαίνουμε ότι το μηχανολογικό τμήμα της Ford μελετά την προοπτική της προσθήκης μιας 11ης σχέσης.
Η Ford κατέθεσε στο Γραφείο Ευρεσιτεχνιών την πατέντα στις 4 Οκτωβρίου του 2013 και τα έγγραφα αναφέρονταν σε τρεις διαφορετικές διαμορφώσεις κιβωτίου που κάνουν χρήση διαφορετικών συνδυασμών σε σχέσεις, συμπλέκτες και φρένα. Σύμφωνα με τον Paul Seredynski, εκπρόσωπο της Ford για τους κινητήρες/κιβώτια, η υποβολή της πατέντας στο ΓΕ αντιπροσωπεύει μια μέθοδο προστασίας νέων ιδεών. Ως εκ τούτου δεν είναι απαραίτητο αυτό να σημαίνει ότι η Ford εξελίσσει στην πραγματικότητα ένα 11άρι αυτόματο σασμάν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ AKOMA
Δοκιμάζουμε το ολοκαίνουργιο Ford Mondeo 1.6 TDCi
Η ιστορία των θρυλικών Ford RS μέσα από εικόνες
Νέο Ford Focus RS με τετρακίνηση και πάνω από 320 ίππους (VIDEO)
Δοκιμάζουμε το νέο Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 PS
Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Ford Focus ST
Νέο Ford Focus: Πιο εκλεπτυσμένο και τεχνολογικά προηγμένο από ποτέ (VIDEO)
Οδηγούμε το νέο Ford Mondeo με τον 1.5 EcoBoost
Δοκιμάζουμε το νέο Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Black Edition των 140 PS -ΦΩΤΟ