Έχουν περάσει 60 χρόνια από το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο το 1954 όταν η Alfa Romeo παρουσίασε την Giulietta Sprint, ένα ομολογουμένως πολύ όμορφο coupé σχεδιασμένο από τον Bertone. Εκείνη η Sprint όμως έμεινε στην ιστορία και πολλούς ακόμη λόγους:
Ήταν ουσιαστικά το πρώτο μικρό αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων, το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που εξοπλιζόταν με κινητήρα που προερχόταν από τους αγώνες, εξολοκλήρου αλουμινένιο. Με κυβισμό μόλις 1.290 cc απέδιδε 80 PS / 6.300 rpm, μια ιπποδύναμη που αργότερα ανέβηκε στους 100 PS στις εκδόσεις Speciale και Zagato.