Αυτή τη φορά, το νέο R8 γυρίζει στην πίστα, δίνοντάς μας μια πιο «ζωντανή» γεύση, και έχουμε πολλές πληροφορίες.
Ο υπεύθυνος του τμήματος εξέλιξης της quattro GmbH, Heinz Hollweger, αποκάλυψε ότι για τη δεύτερη γενιά του R8 έγινε μεγαλύτερη χρήση ανθρακονημάτων, τόσο για κάποια από τα πάνελ του αμαξώματς αλλά και για το σασί.
Στόχος ήταν η ενίσχυση της ακαμψίας αλλά και η μείωση του βάρους, με το τελευταίο να φτάνει τα 1.450 kg, 65 λιγότερα από το προηγούμενο.
Μια άλλη σημαντική αλλαγή αφορά το σύστημα τετρακίνησης, που πλέον διαθέτει έναν ηλεκτροϋδραυλικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη και μπορεί να στείλει μέχρι και το 100% της ροπής σε καθέναν από τους δύο άξονες.
Οι σκληροπυρηνικοί ίσως «στραβώσουν» λίγο, αλλά το νέο R8 θα διατέτει ηλεκτρική, αντί για υδραυλική, υποβοήθηση και θα προσφέρεται αποκλειστικά με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic, στέλνοντας το χειροκίνητο στη «σύνταξη»…
Αρχικά, το νέο R8 θα διατίθεται με τον V10 των 5,2 λίτρων που χρησιμοποιεί και η Lamborghini Huracán. H ισχύς φτάνει τους 610 ίππους και η ροπή τα 57,0 kgm, τιμές ίδιες με της Ιταλίδας «ξαδέλφης» του γερμανικού supercar.
Αργότερα θα προστεθεί και ένας V8, καθώς και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση e-tron, ενώ δεν αποκλείεται και το λανσάρισμα ενός υβριδικού plug-in.
Στο video που ακολουθεί μπορείτε να δείτε το νέο R8, καμουφλαρισμένο, να γυρίζει στην πίστα με τον νικητή των 24 Ωρών του Nürburgring, Frank Stippler, στα πηδάλια – και ν’ ακούσετε, φυσικά, τον νέο V10…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Η απιστία του κόστισε ένα… Audi R8
Αυτό θα ήταν το πιο αναξιόπιστο και προβληματικό αυτοκίνητο της αγοράς
Ελαφρύτερο, ταχύτερο και με περισσότερους από 360 ίππους, το νέο Audi RS3
Audi: Μεταχειρισμένα σαν… καινούργια με το πρόγραμμα Audi Approved: plus
Παρουσιάστηκε το νέο Audi TT Roadster
Audi Sport Quattro: Το φθινόπωρο η απόφαση για το αν θα βγει στην παραγωγή